کد خبر: ۱۵۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۰۱ آذر ۱۴۰۱
فرمانده سپاه بقیه الله شیراز در گفتگو با شیرازه:

کسب رتبه اول سپاه ناحیه بقیه الله(عج)شیراز در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

علیپور عنوان کرد: در موضوع آزادی زندانیان جرائم غیر عمد سپاه ناحیه بقیه الله(عج) بیش از 190 نفر را با کمک خیرین به آغوش خانواده هایشان بازگرداند و این ناحیه رتبه اول را در این خصوص دارا می باشد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،مجید علیپور فرمانده مقاومت بسیج سپاه ناحیه بقیه الله(عج) در گفتگو با خبرنگار این رسانه  با بیان اینکه  این ناحیه مقاومت در عرصه های مختلفی همچون سازندگی، فضای مجازی، فرهنگی، ورزشی ،علمی ،پژوهشی و در دیگر عرصه ها فعال می باشد گفت: بخشی از فعالیت های این ناحیه خدمت رسانی به مردم است خصوصا در گذشته موضوعاتی همچون کرونا، سیل، زلزله و همچنین خدمت رسانی به مناطق محروم  صورت گرفته است.

علیپور به موضوع کرونا اشاره  و تصریح کرد:فعالیت بسیجیان ما در زمانی که کرونا در کشور به شدت رو به افزایش بود در قالب طرح شهید سلیمانی به شکل تیم های نظارتی ، حمایتی و مراقبتی تشکیل شدند و توانستند با فعالیتشان کمکی به کادر درمان کنند.

بزرگترین مرکز واکسیناسیون کرونا در فارس به همت سپاه بقیةالله(عج)/ بسیجیان در پایگاه های انتقال خون قدم بزرگی برداشتند


بزرگترین مرکز واکسیناسیون کرونا در فارس به همت سپاه بقیةالله(عج)/ بسیجیان در پایگاه های انتقال خون قدم بزرگی برداشتند

 فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج)در ادامه بیان کرد:بسیجیان در آن مقطع از جان خودشان گذشتند و  با تهیه و توزیع مواد بهداشتی و ضد عفونی و بسته های معیشتی برای نجات جان هموطنانمان تلاش کردند.

این مقام مسئول بیان کرد: صدها هزار بسته معیشتی در سال گذشته توسط بسیجیان این ناحیه توزیع شده و  همچنین در موضوع  آزادی جرائم غیر عمد این ناحیه  بیش از 190 نفر را  با کمک خیرین به آغوش خانواده هایشان بازگرداند و این ناحیه رتبه اول را دارد.

وی تصریح کرد: ناحیه مقاومت بقیه الله با ایجاد کارگاه اشتغال و تهیه لوازمی برای برخی کسب و کارها توانست بسیاری از افراد را مشغول به کارکند. همچنین مرمت منازل محرومان با تلاش شبانه روزی بسیجی ها صورت گرفت.

علی پور با بیان اینکه بسیجیان این ناحیه در موضوع اهدا خون قدم بسیار بزرگی برداشتند اظهار کرد:در مدتی که کرونا شیوع داشت، حضور مرد در پایگاه های انتقال خون بسیار کاهش یافت و شرایط بسیار بحرانی در استان فارس  وجود داشت، در همین زمان  هزار نفر از بسیجیان ناحیه بقیه الله در مراکز انتقال خون حضور پیدا کردند.

فرمانده سپاه ناحیه  بقیه الله (عج)در پایان گفـت:کار بزرگی که این ناحیه  انجام داد، راه اندازی بزرگترین مرکز واکسیناسیون در سطح استان فارس بود که در حرم مطهر احمد ابن موسی شاهچراغ (عج) راه اندازی شد که بسیجیان به صورت داوطلبانه آموزش دیدند و قدم بسیار بزرگی برداشتند همچنین این ناحبه امسال  در جشنواره مالک اشتر هم مقام اول را کسب کرد.

بزرگترین مرکز واکسیناسیون کرونا در فارس به همت سپاه بقیةالله(عج)/ بسیجیان در پایگاه های انتقال خون قدم بزرگی برداشتند

انتهای پیام/ف

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان