کد خبر: ۱۵۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۰۲ آذر ۱۴۰۱
رئیس جمعیت هلال احمر:

داروی مورد نیاز کشور را ظرف ۳ روز تهیه می‌کنیم

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: با درخواست و مجوز وزارت بهداشت، جمعیت هلال احمر این ظرفیت را دارد که ظرف ۷۲ ساعت داروهای مورد نیاز کشور را با کمک صلیب سرخ تهیه کند.
به گزارش شیرازه، رئیس جمعیت هلال احمر شامگاه سه شنبه به همراه نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی، عضو گلستانی شورای عالی جمعیت هلال احمر و فرماندار شهرستان بندرگز از کارخانه تولید روغن زیتون هلال احمر در بندرگز بازدید کرد.

پیرحسین کولیوند در این بازدید گفت: کارخانه تولید روغن زیتون یک سرمایه ملی است که توسط هلال احمر گلستان فعال شده و با تولید و ارزش افزوده منافع آن به استان و کشور خواهد رسید و ما در جمعیت هلال احمر از این اقدامت حمایت می‌کنیم و به دنبال توسعه آنها هستیم.

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه در خصوص برنامه‌های هلال احمر در تهیه دارو اظهار کرد: با درخواست و مجوز وزارت بهداشت، جمعیت هلال احمر این ظرفیت را دارد که ظرف ۷۲ ساعت داروهای مورد نیاز کشور را با کمک صلیب سرخ و یا جمعیت هلال احمر کشور مد نظر از کارخانه تولیدی با قیمت تمام شده بدون حاشیه سود تهیه کند.

وی در این بازدید با اعلام رضایت از عملکرد کارخانه روغن زیتون دستور واگذاری کامل آن به جمعیت هلال احمر استان را صادر کرد.
نظرات بینندگان