کد خبر: ۱۵۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۰۳ آذر ۱۴۰۱
جانشین سپاه جهرم خبر داد:

اجرای دویست برنامه در هفته بسیج

اسماعیلی گفت: بالغ بر دویست برنامه در هفته بسیج در شهرستان جهرم در عرصه های مختلف برگزار می شود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، بسیج از بدو تشکیل به دستور امام خمینی(ره) مکتب حضور افرادی شد که مخلصانه و مجاهدانه در راستای اهداف انقلاب اسلامی و حمایت از مستضعفین عالم فعالیت داشته و همواره در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، هنری منشا خیر و آثار فراوان بوده اند.

استان فارس نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بسیجیان در سراسر این استان همواره در قله بودند و در ابعاد مختلف خوش درخشیدند. 

به مناسبت هفته بسیج به سراغ اسماعیلی جانشین سپاه جهرم رفته تا از برنامه ها و اقدامات این ارگان در هفته بسیج مطلع شویم.

اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار این رسانه اظهار کرد: بالغ بر دویست برنامه در هفته بسیج در شهرستان جهرم در عرصه های مختلف برگزار می شود. 

وی تصریح کرد: در عرصه سازندگی، عمرانی، اقتصادی و معیشتی با شروع رزمایش فاطمیون ۲، برنامه امدادرسانی و کمک به محرومین در روستاهای کم برخوردار اجرا می شود. 

جانشین سپاه جهرم عنوان کرد: در عرصه ی فرهنگی، برنامه هایی نظیر یادواره شهدا، آبروی محله، نمایشگاه ها و مسابقات فرهنگی برگزار می شود و در عرصه سیاسی، نشست ها و جهاد تبیین را ویژه اقشار، اصناف و آحاد جامعه برگزار می کنیم. 

اسماعیلی ابراز کرد: در عرصه اجتماعی، برنامه هایی نظیر چهارشنبه های طلایی، تذکر لسانی، مشاوره و آسیب های اجتماعی، خدمات رسانی به محلات کم برخوردار را خواهیم داشت. 

وی ادامه داد: در عرصه ورزشی، انواع مسابقات ورزشی در سطح پایگاه های مقاومت و حوزه ها برگزار می شود و در عرصه امنیتی شاهد افزایش گشت های رضویون هستیم تا با امیدآفرینی و ایجاد امنیت در فضای مجازی، شاهد امنیت پایدار باشیم. 

این مقام مسئول ابراز کرد: افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب، اردوی جهادی ساخت منازل در قالب رزمایش فاطمی ۲، طرح پایش سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، همایش بزرگ دوچرخه سواری، محفل انس با قرآن، اجرای مسابقات فرهنگی و قرآنی، یادمان شهدا و گرامی داشت یاد و نام شهدای سایت پزشکی، تشویق اصناف و تشویق کارگران نمونه ی اخلاق، همایش، بانوان بخش مرکزی، افزایش تورهای ایست و بازرسی در جهت بهبود وضعیت امنیت، گرامی داشت یاد و خاطره شهید علی اکبر سلیمی که شهید شاخص فرهنگی می باشد، نهضت خاطره گویی، رزمایش ثامن، تجلیل از خانواده شهدای سلامت و مدافعان سلامت، گلباران قبور شهدا و نمایش اقتدار بسیج و تجمع بسیجیان از دیگر برنامه های این هفته در شهرستان جهرم است.

اسماعیلی عنوان کرد: برنامه جهاد تبیین به عنوان برنامه شاخص با سخنرانی ذوالنور رییس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تالار علامه برگزار می شود.

به گزارش شیرازه، بسیجیان نه تنها در طول هفته بسیج، بلکه در تمام این سالها اتفاقات خوبی را رقم زده و با تلاش و همت خود، ایران را به سمت قله هدایت کردند و کشور را از رفتن به سمت لبه پرتگاه با بینش، بصیرت، اقدامات موثر و به موقع خود بارها نجات دادند.

انتهای پیام/ر 

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، جهاد تبیین
نظرات بینندگان