کد خبر: ۱۵۷۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۰۳ آذر ۱۴۰۱
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز درگفتگو با شیرازه :

توزیع بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی توسط ناحیه ثارالله شیراز

سپاه ناحیه ثارالله شیراز از ابتدای شیوع کرونا تا امروز بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی را میان افشار محروم و آسیب‌پذیر توزیع کرده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،محمد بهادر علیپور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ثارالله شیراز ضمن تبریک هفته بسیج در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری  رزمایش مواسات ، همدلی و کمک مومنانه جهت اقشار محروم، این ناحیه از ابتدای شیوع کرونا تا امروز قریب به 350 هزار بسته معیشتی را میان افشار محروم و آسیب‌پذیر توزیع کرده است.

وی به همکاری خواهران و برادران بسیجی و خیرین محلات در همکاری با این ناحیه اشاره و افزود: سپاه ناحیه ثارالله شیراز در عرصه‌های مختلفی در ایام کرونا ورود کرده که بسته‌های معیشتی یکی از این عرصه هاست که توانسته است در شناسایی و تامین قشر هدف موفق عمل کند.

علیپور  بیان کرد: برگزاری برنامه‌های مناسبتی همراه با تکریم و احترام و توزیع بسته‌های معیشتی میان اقشار و شاغلین مشاغل آسیب پذیر، از جمله برنامه‌های سال جاری است که از ابتدای سال تاکنون برای مشاغل یادشده انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ثارالله شیراز به رزمایش بزرگ نذر رهایی و ورود سپاه ناحیه ثارالله شیراز از ابتدا در این عرصه، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۷۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد توسط بسیجیان و خیریه این ناحیه آزاد، و به آغوش خانواده بازگشته‌اند.

این مقام نظامی با بیان اینکه ورود به عرصه‌های محرومیت زدایی از دیگر اقدامات ناحیه سپاه ثارالله است اظهار کرد:  گروه‌های جهادی بسیجی در سطح و حاشیه شهر شیراز مشغول ارائه خدمت هستند و در عرصه‌های عمرانی، آبرسانی به روستاها، مرمت و ساخت منازل محرومین، قدم‌های بزرگی برداشته شده که تا پایان مبارزه با کرونا ادامه خواهد داشت.

علیپور به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این که خدمت رسانی به مردم بزرگترین و مهمترین ماموریت بسیج است، اشاره و اضافه کرد: بسیجیان این ناحیه همواره پیش قدم هستند تا در هر عرصه‌ای که مردم نیاز داشته باشند به خدمت مشغول شوند.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان