کد خبر: ۱۵۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۰۳ آذر ۱۴۰۱
استاندار فارس:

کمبود منابع مالی نباید مانع بهره‌برداری از آزادراه شیراز اصفهان شود

 ایمانیه با تاکید بر همت مدیران برای به سرانجام رسیدن این پروژه، افزود: با همت مدیران، گام به گام به جلو حرکت می‌کنیم و تلاش داریم کمبود منابع مالی مانع بهره‌برداری از آزادراه نشود.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در حاشیه جلسه بررسی روند اجرایی پروژه ملی آزادراه شیراز به اصفهان عنوان کرد: تلاش عمده‌ای در مدیریت استان گذاشته شده تا ان شاءالله 6 قطعه از آزادراه شیراز به اصفهان تا پایان سال به بهره‌برداری رسیده و زیر بار ترافیک برود.

وی با اشاره به اینکه قطعه هفتم نیز به نحوی که بتواند اتصال 6 قطعه دیگر را به بزرگراه شیراز به سپیدان فراهم کند، ان شاءالله آماده می‌شود، افزود: طبیعتا مشکلاتی وجود دارد، لذا برنامه داریم هر هفته جلسه‌ای در این خصوص داشته باشیم و موارد را پیگیری کنیم. با حضور رئیس کمیسیون عمران مجلس در این جلسه، مسائل و مشکلات برطرف شد.

 ایمانیه با تاکید بر همت مدیران برای به سرانجام رسیدن این پروژه، افزود: با همت مدیران، گام به گام به جلو حرکت می‌کنیم و تلاش داریم کمبود منابع مالی مانع بهره‌برداری از آزادراه نشود.

درصورت عدم تامین منابع مد نظر قسمتی از مطالبات پیمانکاران بعد از بهره‌برداری پرداخت خواهد شد.

نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به لزوم استفاده از مسیر لپویی به آزادراه، اظهار داشت:در این جلسه مصوب کردیم، عملیات تعریض و بهسازی24 کیلومتر از مسیر لپویی به آزادراه در سه قطعه و توسط سه پیمانکار، بصورت همزمان انجام شود تا حداقل بتوانیم در زمان بهره‌برداری از آزادراه از یک مسیر آن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری شیراز به جد مشغول تملک برخی از مغازه‌های محدوده گویم می‌باشد، افزود: احداث زیرگذر و تعریض محور گویم نیز همزمان از جانب شهرداری شیراز در حال انجام است تا این محور نیز برای استفاده از آزادراه مورد استفاده قرار بگیرد.

استاندار فارس گفت: با اکثرا مشکلات پیش روی شما آشنا هستم؛ لذا مطالبه گری بیشتری از استاندار داشته باشید، تا بنده هم خواسته‌های شما را از مدیران استانی مطالبه کنم. نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز، افراد همراه و دلسوزی هستند، که باید از ظرفیت‌های ایشان نیز در تدوین قانون جامع حمایت از خیرین استفاده کرد.

ایمانیه همچنین در جلسه شبکه مجمع خیرین استان فارس، ضمن تشکر از اعضای هیئت مدیره، خواستار مطالبه گری بیشتر اعضای مجمع خیرین از شخص استاندار شد و افزود: با اکثر مشکلات پیش روی شما آشنا هستم؛ لذا مطالبه گری بیشتری از استاندار داشته باشید، تا بنده هم خواسته‌های شما را از مدیران استانی مطالبه کنم. از ظرفیت ایجاد شده در مجموعه مدیریت استان باید نهایت استفاده را برد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه در آستانه تدوین برنامه هفتم توسعه کشور هستیم، اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، افراد همراه و دلسوزی هستند، که باید از ظرفیت‌های ایشان نیز در تدوین قانون جامع حمایت از خیرین استفاده کرد.

 ایمانیه بر لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با مشارکت خیرین تاکید کرد و افزود: فرآیند ابتدا تا انتهای صدور پروانه فعالیت سمن، با در نظر گرفتن جزییات، تدوین و جهت تصویب به شورای اداری و برنامه ریزی استان ارائه شود.

وی با اشاره بر اینکه بیش از 50درصد مصوبات مجمع اجرایی شده است، افزود: مصوبات مجمع که محقق نشده است را اعلام کنید تا جهت رفع مشکلات آن اقدام لازم انجام شود.

استاندار فارس همچنین بر لزوم ثبت اطلاعات افراد تحت پوشش خیریه‌ها در یک سامانه مشترک تاکید کرد تا از موازی کاری‌ها جلوگیری شود.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان