کد خبر: ۱۵۷۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۰۳ آذر ۱۴۰۱
فرمانده نیروی انتظامی فارس:

مسئولان، شبهات ذهنی جوانان را پاسخ دهند

سردار حبیبی گفت: دشمن حرفی برای گفتن ندارد اما دروغ و شبهه را به جان جوانان می اندازد و مسئولان باید این مطالب را عنوان و روشن کنند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده نیروی انتظامی فارس در همایش محله اسلامی که با حضور روسای ادارات، کلانتری های شرق شیراز، شهرداری‌ها و بسیجیان شرق شیراز امروز به مناسبت هفته بسیج در تالار حافظ شیراز برگزارشد،گفت: انسان ها لغزش و صعودشان به این دلیل است که یا نمی‌خواهند بفهمند یا ما کاری نمی‌کنیم که این ها بفهمند.

وی افزود: شبهه به یک غده سرطانی در روح و جسم تبدیل شده و سدی میان حقیقت و دروغ است.

فرمانده نیروی انتظامی فارس تصریح کرد: چرا باید یک جوان به جایی برسد که پرچمش را به عنوان مقدس ترین نماد یک کشور، براندازد درحالی که جان های بسیاری برای اهتزاز همین نماد تقدیم شده است و چرا جوانی باید به عزیزترین کسانی که ما دوست داریم توهین کند. 

سردار حبیبی تصریح کرد: شبهات باعث جهل این جوان شده و خود جوان هم دنبال حقیقت نرفته و ما هم فضایی را مهیا نکردیم که شبهات جواب داده شود. 

وی افزود: من با تعداد زیادی از دستگیرشدگان صحبت کردم و گفتم هرچه دوست دارید بگویید و آنها اول ملاحظه کردند و بعد هرچه شبهه داشتند مطرح کردند. 

فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: خیلی ساده، روان و با مستندات با دستگیرشدگان صحبت کردم و آنها می گفتند کاش ما قبلا از این مسائل آگاه شده بودیم.

وی در خصوص اغتشاشات تصریح کرد: جنگ در فضای مجازی رخ می دهد و ما در فضای حقیقی تا شیرمردان و شیرزنانی غیور داریم، مشکلی نداریم.

سردار حبیبی بیان کرد: تعدادی از این اغتشاشگران کم آوردند و التماس کردند و حدود صد نفرشان را جمع کردم و به یک مجتمع که بالای 40 هزار نفر در آنجا زندگی می کردند بردیم و یک نفر هم به آنها نپیوست. 

این مقام مسئول ابراز کرد: دشمن حرفی برای گفتن ندارد اما دروغ و شبهه را به جان جوانان می اندازد و مسئولان باید این مطالب را عنوان و روشن کنند. 

وی در ادامه گفت: اگر کسی مقابل تان صحبت کرد صبر کنید و با داشته ها و نگاه هایمان ما می توانیم افرادی که اغتشاش می کنند را قانع کنیم.

انتهای پیام/ر/ف

نظرات بینندگان