کد خبر: ۱۵۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۰۷ آذر ۱۴۰۱
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت احمدبن موسی(ع) درگفتگو با شیرازه خبر داد:

ترمیم و بازسازی ۳۰باب خانه برای اقشار محروم

جعفری با بیان اینکه در طول یک سال گذشته این ناحیه ۳۰ خانه از اقشار کم برخوردار و محروم را ترمیم و بازسازی کرد‌ اضافه کرد: ناحیه مقاومت سپاه احمد ابن موسی تا پایان سال ترمیم منازل را به ۶۰ باب خانه افزایش خواهد داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، احمد جعفری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت احمدبن موسی(ع) شیراز ضمن گرامیداشت هفته بسیج  در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت:بسیجیان این ناحیه در حوزه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی ،سازندگی و ... فعالیت های بسیار گسترده ای را دارند.

وی افزود: در حوزه سازندگی و محرومیت  زدایی این ناحیه با داشتن بیش از 400 گروه جهادی فعالیت میکنند همچنین قابل ذکر است که بیش از 60  گروه به طور ویژه ای ماموریت خدمات رسانی  و محرومیت زدایی را ذنبال میکنند.

جعفری با بیان اینکه در طول یک سال گذشته این ناحیه 30 خانه از اقشار کم برخوردار و محروم را ترمیم و بازسازی کرد‌ اضافه کرد: ناحیه مقاومت سپاه احمد ابن موسی تا پایان سال ترمیم منازل را به 60 باب افزایش خواهد داد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت احمدبن موسی(ع) شیراز با اشاره به اقدامات بسیجیان در خصوص رزمایش کمک مومنانه تصریح کرد: این ناحیه بیش از 40 هزار بسته معیشتی  را تهیه و توزیع کرده  همچنین نذر چادر و کتاب از دیگر اقدامات این ناحیه مقاومت است.

این مقام نظامی در ادامه افزود: این ناحیه مقاومت بیش از 20 تیم پزشکی را به روستاهای محروم اعزام کرد  در عرصه اجتماعی  ناحیه اجمد ابن موسی بسیار فعالیت کرده از جمله اقدامات همچون چهارشنبه های طلایی، همایش های مقابله با آسیب های اجتماعی و طرح ایران جوان و ....   که در سطح پایگاه های مقاومت و حوزه ها  اجرا شده است.

وی در پایان بیان کرد: این ناحیه در موضوع جهاد تبیین که مقام معظم رهبری تاکید  داشتند در مناسبت های گوناگون در سطح محلات و حوزه های دانش اموزی  همایش ها و نشست روشنگری بسیاریبرگزار کرده است.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان