کد خبر: ۱۵۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۰۶ آذر ۱۴۰۱
گفتگوی شیرازه با بسیجیان شیرازی:

تا لحظه ظهور حضرت ولیعصر(عج) بسیجی می مانم

به مناسبت هفته بسیج، امروز صبح شنبه ۵ آذرماه جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار داشتند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، به مناسبت هفته بسیج، امروز صبح شنبه ۵ آذرماه جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار داشتند.

معصومه ایوبی بسیجی ناحیه ثارالله (ع)در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: امروز روز بسیج مستضعفین  و  روز عاشقان ولایت و نظام است از زمانی که امام خمینی(ره)  این سازمان پر برکت را ایجاد کردند خداوند توفیق داد بنده به عنوان سنگ ریزه ای تاکنون بین بچه های انقلاب همراه با اام در سال 57 در روز خانه ی گسترده ای حرکت کردیم.

وی با بیان اینکه حب ولایت در دل ما بسیجیان ایجاد شد و هرجا که بوی ولایت می آمد به سوی آن می رفتیم، اظهار کرد:  وقتی 5 اذر ماه ندای بسیج به طور رسمی از امام خمینی (ره)شنیدیم به طور خودجوش در تمامی عرصه ها به خدمت به مردم پرداختیم.

ایوبی در پایان گفت:افتخار میکنم که بسیجی هستم و قول میدهم تا پای جان بسیجی بمانم تا زمانی که امام زمان (عج) ظهور کننند.

لیلا اربانی بسیجی ناحیه محمد رسول الله(ص) با بیان اینکه تشکیل بسیج، تصمیم هوشمندانه امام راحل بود گفت:  امروز ما موظف به حمایت و پشتیبانی از این بازوی توانمند نظام هستیم و دشمنان ما بدانند که ما هیچوقت پشت رهبرمان را خالی نمیکنیم و در راه این انقلاب جانمان را فدا میکنیم.

وی افزود:ما ملت شهادتیم در  چند روز اخیر اغتشاش گران  بسیجی شهرمان شهید مویدی را به شهادت رسانند اما دشمن بداند که ما شهید مویدی و سردار سلیمانی های بسیار  داریم که نقشه های شومشان را نقشه بر اب میکنند.

اریانی در پایان گفت:من به عنوان بسیجی همیشه به خدمت به مردم و عشق به وطنم میپردازم.


انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان