کد خبر: ۱۵۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۱ - ۰۵ آذر ۱۴۰۱
سخنان همسر شهید جعفری در مراسم تشییع پیکر همسرش؛

داوود جان خار چشمان دشمنانش بود+فیلم

همسر شهید جعفری با بیان اینکه داوود جان من خار چشمان دشمنانش بود و دشمن چشم دیدنش را نداشت، عنوان کرد: دو دسته گل برای من یادگار گذاشته و همین جا قول میدهم دو فرزندش راهش را ادامه دهند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، همسر شهید داوود جعفری که طی روزهای گذشته در حوالی دمشق توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید در مراسم تشییع پیکر مطهر همسرش، عنوان کرد: شبانه روزی تلاش میکرد رژیم صهیونیستی اسرائیل ملعون را به فلاکت برساند .

وی اظهار کرد: خدا را شاکرم که به آرزوی قلبی خود رسید و امیدوارم همه کسانی که کنارش بودند پا جای پای او بگذارند و اهدافش را دنبال کنند 

همسر شهید جعفری با بیان اینکه داوود جان من خار چشمان دشمنانش بود و دشمن چشم دیدنش را نداشت، عنوان کرد: دو دسته گل برای من یادگار گذاشته و همین جا قول میدهم دو فرزندش راهش را ادامه دهند .

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

به گزارش شیرازه، «سرهنگ پاسدار داوود جعفری» که در سوریه به دست صهیونیستها به شهادت رسید از جمله پاسدارانی بود که در زمستان سال ۱۳۹۴ تفنگداران آمریکایی که وارد آبهای ایران در خلیج فارس شده بودند را دستگیر کردند ودر همان سال به همراه جمعی از همکارانش و سردار فدوی فرمانده وقت نیروی دریایی سپاه به دیدار رهبر انقلاب رفتند. رهبری از آن‌ها قدردانی کرد و به سردار فدوی و چهار تن از آن‌ها نشان فتح داد. 

شهید مدافع حرم داوود جعفری متولد شهرستان قیروکارزین روستای قلات از استان فارس می باشد.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان