کد خبر: ۱۵۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۰۶ آذر ۱۴۰۱
مدیر کل بنیاد شهید فارس در گفتگو با شیرازه:

شهدای مدافع حرم با نثار جان دست ناپاکان را از حرم مطهر اهل بیت(ع) کوتاه کردند

سردار بیانی عنوان کرد: شهدای مدافع حرم با جان فشانی خودشان دست ناپاکان را از حرم مطهر ائمه اطهار هم در عراق و هم سوریه کوتاه کردند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار ابراهیم بیانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس امروز 6 آذر ماه در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم داوود جعفری در گفتگو با خبرنگار این رسانه ضمن تسلیت شهادت این شهید بزرگوار عنوان کرد: ما مدیون ایستادگی و فداکاری همه شهدای عزیمان در طول تاریخ هستیم.

وی افزود: شهدای مدافع حرم با جان فشانی خودشان دست ناپاکان را از حرم مطهر ائمه اطهار هم در عراق و هم سوریه کوتاه کردند.

بنایی با بیان اینکه آنها بنا داشتند پس از تصرف سوریه وارد عراق شوند و بعد از عراق اعلام کنند که نوبت ایران است،  اظهار کرد: حکومت ناپاک داعش قصد داشت به زعم باطل خود حکومت خراسان را تشکیل دهد، اما ایستادگی، شهامت و شجاعت شهدای عزیزمان در دفاع  از حرم امن الهی باعث شد، نتوانند اقدماتی را انجام دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ادامه داد: شهید  بزرگورمان سردارحاج قاسم سلیمانی با فرمانی که  مقام معظم رهبری دادند که تهدید را از ایران دور کنند منتظر دشمن در داخل کشور نشدند و به عراق  و سوریه عزیمت کرده و موفق شدند در همانجا تهدیدات را از کشور دور کنند.

وی اضافه کرد: اقدمات  و جانفشانی این شهدا باعث شد که حکومت داعش دچار فروپاشی شود و امروز به یاری خداوند ما در کره زمین شاهد حکومت آنان نیستسم؛ اگر چه افکار و البته برخی از نفرات  آنها در نقاط مختلف دنیا وجود دارد که انشالله  به زودی به دست مدافعین حرم فروپاشی خواهند شد.

سرداربیانی در پایان با اشاره به اینکه در حوادث اخیر شاهد بودیم که بسیجیان با نثار جان و حضور در صحنه امنیت را برای کشور ما رقم زدند، اظهار کرد: بسیج مانند همیشه با بصیرت، آگاهی و تبعیت از فرمان ولایت خطرات را به جان خرید و با وجود تلاش دشمن جهت جایگزینی انقلاب جنسی به جای انقلاب شهادت ، اثبات کردند هیچ گاه انقلاب جنسی بر انقلاب شهادت پیروز نخواهد شد و ما تا ابد مدیون رشادت همه رزمندگان هستیم و خواهیم بود.

 انتهای پیام/س/ف


نظرات بینندگان