کد خبر: ۱۵۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۰۶ آذر ۱۴۰۱
معاون هماهنگ ‌کننده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران در گفتگو با شیرازه؛

شهید جعفری از عوامل اصلی ضربه به منافع رژیم صهیونیستی بود

سقائی با بیان اینکه در هر کجا منافع رژیم صهیونیستی ضربه می خورد شهید جعفری بخشی از کار را به عهده داشت، اظهار کرد: مردم ماه به مرور این شهید را خواهند شناخت و متوجه می شوند که چه اقداماتی را انجام داده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار فریدون محمدی سقایی، معاون هماهنگ ‌کننده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک شهید داوود جعفری از شهدای مدافع حرم که در حوالی دمشق به شهادت رسید در گفتگو با خبرنگار این رسانه عنوان کرد: شهید جعفری جزء شهدای شاخص نیروی هوافضا و بلکه سپاه است، به گونه ای که سردار سلامی در مراسم تشییع شهید عنوان کرد، او کسی بود که رژیم غاصب صهیونیستی از دستش عاصی شده بود.

وی با بیان اینکه در هر کجا منافع رژیم صهیونیستی ضربه می خورد شهید جعفری بخشی از کار را به عهده داشت، اظهار کرد: مردم ماه به مرور این شهید را خواهند شناخت و متوجه می شوند که چه اقداماتی را انجام داده است.

سقایی افزود: شهید جعفری همانقدر که برای دشمنان به شدت سرسخت بود با دوستان مدارا می کرد و بسیار مهربان؛ همکاران و دوستان وی را بسیار دوست داشتند و در هر زمینه ای با یکدیگر همراهی و همکاری میکردند.

معاون هماهنگ ‌کننده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در پایان تصریح کرد: امید است ما نیز بتوانیم دنباله رو اهدافی باشیم که شهید جعفری و دیگر شهدای این سرزمین به خاطر آن جانشان را نثار کردند.

 انتهای پیام/س/ف



نظرات بینندگان