کد خبر: ۱۵۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۰۶ آذر ۱۴۰۱
فرمانده انتظامی فارس در گفتگو با شیرازه:

شهدا نشانه ی روشنگری مسیر درست برای انسانها هستند

سردار حبیبی گفت: بهترین نشانه برای ما انسانها شهیدان هستند که هر چند وقت یکبار این مسیر را برایمان روشن میکنند تا به سوی گمراهی و بیراهه حرکت نکنیم.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس در حاشیه مراسم تشییع شهید مدافع حرم، در گفتگو با خبرنگار این رسانه، گفت: برای اینکه انسانها بدانند راه کجاست و بیراهه کدام است و مسیر را گم نکنند، خداوند برایشان نشانه هایی می گذارد.

وی افزود: بهترین نشانه برای ما انسانها شهیدان هستند که هر چند وقت یکبار این مسیر را برایمان روشن میکنند تا به سوی گمراهی و بیراهه حرکت نکنیم.

سردار حبیبی با بیان اینکه شهیدان امروز بزرگ ترین هدیه ای که به مردم تقدیم میکنند، همین روشنگری و مسیر درست است، اظهار کرد: آنان به ما می گویند ای مردم عزیز دوست را از دشمن بشناسید و در مسیر حق قدم بگذارید.

 فرمانده انتظامی فارس در ادامه تصریح کرد: قطعا آنقدر جایگاه و مقام شهید والا و بالا است که نیازی به حضور ما ندارد بلکه ما به شهیدان نیازمندیم.

سردار حبیبی در پایان اظهار کرد: این مردم باشعور، با فرهنگ و بزرگ استان فارس  این نشان ها را قبل از انقلاب هم دریافت کردند و اکنون هم به زیبایی مسیر را طی میکنند .

 انتهای پیام/س/ف


نظرات بینندگان