کد خبر: ۱۵۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۰۷ آذر ۱۴۰۱
رئیس‌جمهور:

پیروزی تیم ملی فوتبال عامل همدلی و انسجام ملی شد

رئیسی گفت: پیروزی تیم فوتبال کشورمان در رقابت با ولز موجب شادی ایرانیان و عامل همدلی مردم و انسجام ملی شد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه،آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی  رئیس جمهوردر جلسه شامگاه یکشنبه ششم آذر، هیئت دولت با اشاره به نگاه مشترک و هماهنگ رؤسای قوا در زمینه «مولدسازی دارایی‌های دولت»، وزارت اقتصاد و دارایی را مکلف کرد برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در این حوزه، موضوع را با همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها تا رسیدن به نتیجه مطلوب با جدیت پیگیری کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش، با ابراز خرسندی از پیروزی تیم ملی کشورمان در رقابت با تیم ولز در جام جهانی قطر، از تلاش‌های مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و همچنین سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی برای کسب این پیروزی ارزشمند قدردانی و اظهار کرد: این موفقیت موجب شادی ایرانیان و عامل همدلی مردم و انسجام ملی شد. امیدواریم تیم ملی کشورمان در رقابت بعدی نیز این پیروزی را تکرار کند.

رئیسی همچنین با اشاره به سفر صبح امروز خود به بندر جاسک و بازدیدش از منطقه دوم دریایی ولایت، از تلاش‌ها و زحمات جان‌برکفان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در توسعه این منطقه قدردانی کرد و آن را محصول روحیه و اندیشه جهادی و بسیجی فرماندهان و کارکنان این نیرو دانست.

تلاش مضاعف سازمان برنامه و بودجه در تهیه پیش‌نویس قانون برنامه هفتم توسعه و ارائه آن به دولت از دیگر تأکیدات رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت بود که وزرا و مسئولان همه دستگاه‌ها را مکلف کرد در این زمینه نهایت همکاری را با سازمان برنامه و بودجه داشته باشند.

آیت‌الله رئیسی یک بار دیگر هفته بسیج را به همه ملت ایران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد تفکر بسیجی در تمامی ارکان مدیریت کشور به‌ویژه در دستگاه‌های دولتی بروز و ظهور داشته باشد.

انتهای پیام/ف
منبع: دانا
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، رئیسی
نظرات بینندگان