کد خبر: ۱۵۷۲۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۰۸ آذر ۱۴۰۱
مصوبات ریاست جمهوری روی میز پیگیری های شیرازه:

بخشی از تجهیزات صدا و سیمای فارس جهت اچ دی سازی شبکه استانی تامین شد

خرید بخش اول تجهیزات صدا و سیمای فارس جهت اچ دی سازی شبکه فارس انجام شده و به انبار های سازمان تحویل داده شده است.
به‌ گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، بر اساس مصوبات سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به فارس که در مهر ماه 1400 صورت گرفت، 114 مصوبه به تصویب رسید و مقرر گردید در کمترین زمان ممکن عملی شوند، برخی از مصوبات سفر، تکمیل و تجهیز امکانات تعدادی از سازمان ها و ادارات بود.

 یکی از این موارد تامین تجهیزات سازمان صدا و سیمای استان فارس جهت بهتر کردن کیفیت کار های این سازمان بود.

در همین راستا با فرزاد فیروزی معاون فنی صدا و سیمای مرکز فارس جهت پیگیری این مصوبه به گفتگو پرداختیم.

وی با بیان اینکه رسالت صدا و سیما اطلاع رسانی و پوشش رادیویی و نمایش تلویزیونی است گفت: جهت ارتقاء کیفیت نمایش و رضایت مردم پیگیری های متعددی در‌ خصوص مصوبه سفر از سوی صدا و سیما صورت گرفته است.

فیروزی در ادامه افزود: در سفر رئیس جمهور به فارس برای صدا و سیما ۱۵میلیارد تومان از محل سازمان برنامه و بودجه جهت تامین تجهیزات،ارتقاء کیفیت و اچ دی سازی شبکه فارس تخصیص داده شود.

معاون فنی صدا و سیمای مرکز فارس تصریح کرد:با روی کار آمدن گیرنده یا تلویزیون هایی که از نظر اینچ بسیار افزایش یافته اند و جزئیات تصویر مشاهده می‌شود، به طور کلی اکثر شبکه های دیگر استان ها  تبدیل به اچ دی شده اند و ضرورت دارد که در شبکه فارس هم تامین تجهیزات جهت این امر صورت بگیرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در آخرین روزهای اسفندماه سال ۱۴۰۰ به طور کلی ۶۰ درصد مبلغ اعتبار یعنی ۹ میلیارد از ۱۵ میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه بودجه تخصیص یافت، گفت:در مدتی که تخصیص اعتبار داشته ایم خرید بخش اول تجهیزات انجام شده و به انبار های سازمان تحویل داده شده است.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم در سال پیشرو مبلغ باقی مانده که ۶میلیاد تومان است تامین شود تا در حداقل زمان ممکن پروژه اچ دی سازی را شروع کنیم .

انتهای پیام/ف
برچسب ها: فارس ، شیراز ، شیرازه
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۱
0
لطفا موضوع اچ دی را پیگیری کنید برای استان فارس خوب نیست استان گیلان اچ دی باشه