کد خبر: ۱۵۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۸ - ۰۸ آذر ۱۴۰۱
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس:

اجتماع 10 هزار نفری طلایه داران و جهادگران اقتصادمقاومتی در فارس برگزار می شود

قزل سفلی از برگزاری اجتماع 10 هزار نفری طلایه داران و جهادگران اقتصادمقاومتی در فارس خبر داد
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،اسماعیل قزل سفلی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس از برگزاری اجتماع 10 هزار نفری طلایه داران و جهادگران اقتصادمقاومتی در فارس خبر داد و گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه اقتصاد مقاومتی و حرکت های موفق جهادی با حضور مهمانان کشوری و استانی پنجشنبه 10 آذرماه 3 ویژه برنامه اجرا خواهد شد.

وی افزود: اولین جشن آبرسانی به 110 روستای استان فارس در قالب طرح بسیج آبرسانی برگزار خواهد شد در این طرح قرار است مشکل آب 372 روستای فارس رفع شود که عملیات اجرایی آن از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد و طی 7 ماه 110 روستا از آب آشامیدنی سالم بهرمند شدند و عملیات های آبرسانی به روستاهای باقی مانده نیز درحال انجام است.

قزل سفلی ادامه داد: همچنین بهره برداری از 336 پروژه محرومیت زدایی عمرانی نیز انجام خواهد شد که این پروژه ها در عرصه احداث ، تکمیل و بهسازی مسکن محرومین، آبرسانی کشاورزی، آسفالت راه روستایی و بین مزارع، احداث ساختمان های مجموعه های فرهنگی و آموزشی، زیرساخت های کارگاه های اشتغال زا، ساخت سرویس بهداشتی و حمام محرومین و ... می باشد.

جانشین قرارگاه های محرومیت زدایی سپاه فجر استان فارس یکی از بزرگترین برنامه های این آخر هفته جهادی که پس از اجرای برنامه های متنوع هفته بسیج و دومین رزمایش جهادگران فاطمی است را اجتماع بزرگ طلایه داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: با حضور مهمانان ویژه کشوری اجتماع 10 هزار نفری طلایه داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی در محل ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب برگزار خواهد شد  و همچنین در این مراسم از بنه های ماشین آلات مهندسی محرومیت زدایی بسیج سازندگی رونمایی خواهد شد.

قزل سفلی در ادامه اظهارکرد:این بنه ماشین آلات شامل بیل مکانیکی چرخ زنجیری ، لودر، بیل بکهو، بکهو لودر، غلتک، بنز کمپرسی، نیسان کمپرسی و ... می باشد که در پروژه های آبرسانی و راه سازی و در حوزه محرومیت زدایی به کار گرفته خواهد شد.

وی در پایان با تشریح مهمترین اقدامات جهادگران اظهار داشت: بسیج سازندگی و گروه های جهادی در عرصه محرومیت زدایی عمرانی ، اجتماعی، سلامت، فرهنگی، کشاورزی، دامپزشکی، علمی و پژوهشی، دانش بنیان، اقتصاد مقاومتی و کار آفرینی و ... در سراسر استان با همراهی و مشارکت مردم و مسئولین و در قالب یک حرکت هم افزای قرارگاهی مشغول خدمت رسانی به ولی نعمتان انقلاب هستند.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان