کد خبر: ۱۵۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۲ - ۰۹ آذر ۱۴۰۱
باخت چیزی از ارزش های غیرت مردان ایرانی کم نخواهد کرد؛

به شما و غروری که در رگهایتان جاری است افتخار میکنیم

به بازیکنان تیم ملی کشورمان و همه مردمی که دل در گرو ایران قوی دارند می گوییم، پرچم ایران همیشه بالاست، سرتان را بالا بگیرید و به آسمان نگاه کنید، باخت چیزی از ارزش های شما کم نخواهد کرد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، با توجه به حضور درخشان تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در رقابت های جهانی 2022 قطر و رضایت عموم مردم از عملکرد خوب بازیکنان چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ روحی روانی علی رغم جوسازی ها و ادراک سازی های دروغین رسانه های بیگانه علیه ایشان، بر آن شدیم به دور از نتیجه بازی، به پاس قدردانی از زحمات کادر فنی و بازیکنان تیم ملی، با نگارش چند سطر کوتاه در این پایگاه تحلیلی خبری حمایت همه جانبه خود را از آنان نشان دهیم و به بازیکنان تیم ملی کشورمان و همه مردمی که دل در گرو ایران قوی دارند بگوییم، پرچم ایران همیشه بالاست، سرتان را بالا بگیرید و به آسمان نگاه کنید، باخت چیزی از ارزش های شما کم نخواهد کرد.

به شما و غروری که در رگهایتان جاری است افتخار میکنیم

 به شما و غروری که در رگهایتان جاری است افتخار میکنیم، به تیمی که حتی شکست هم که میخورد بچه ها با لباسش به خواب میروند. همچنان و همیشه به بازیکنان تیم ملی افتخار میکنیم یادمان نمی رود که بین بهترین  تیم های جهان قرار گرفتید.

یادمان نخواهد رفت که در بزرگ ترین رقابت دنیای فوتبال حاضر بودید که پرچم ایران را بالا بردید و فاصله تان با رسیدن فقط یک قدم بود.

یادمان نمیرود چه قدم های بزرگی برداشتید، یادمان نمیرود و منتظر می مانیم به انتظار روزی که دوباره قدرتمند تر برگردید و ما هم پرچم را دست بگیریم و شادی کرده و تشویق تان کنیم و بعد با عشق مشترکمان یه داستان تازه بسازیم.

اسم این باخت را پایان نمی گذاریم چون دوباره برمی گردیم، زودتر از آنچه که بدخواهان فکر کنند باز خواهیم گشت.
و به دنیا نشان خواهیم داد که پرچم ایران قوی همیشه بالاست و این باخت چیزی از ارزش های تیم ملی، غیرت و جوانمردی بازیکنان و اقتدار این سرزمین کن نخواهد کرد.

باید یادمان باشد که شما در بدترین فشارهای رسانه ای و زیر هجمه ای از  تبلیغات ضدانقلاب نسبت به حذف تیم ملی از جام جهانی، در میدان حاصر شدید و با همت و غیرت به رقابت پرداختید.

یادتان باشد یک باخت پایان کار نیست و نبرد ما در برابر یاوه گویی های دشمن ادامه خواهد داشت تا روزی که دشمنان قسم خورده این سرزمین را برای همیشه از صفحه تاریخ حذف کنیم.

خداقوت شیر مردان دلاور و غیور مردان شجاع ایران همیشه سربلند.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان