کد خبر: ۱۵۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۰۹ آذر ۱۴۰۱

آئین افتتاح چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در فارس

چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در فارس در حالی آغاز به کار کرد که ۴۰ تیم در قالب ۲۰۰ نفر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در فارس در حالی آغاز به کار کرد که ۴۰ تیم در قالب
 ۲۰۰نفر پس از آیین افتتاحیه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

شرکت‌کنندگان در تمام رده های سنی، خواهر و برادر به مدت ۴۸ ساعت از صبح روز چهارشنبه ۹ آذرماه تا جمعه ۱۱ آذر به تولید محتوا در زمینه های پویا نمایی،بازی های تلفن همراه و نیم افزارهای تلفن همراه می پردازند و بعد از پایان رقابت‌ها و داوری آثار نفرات برتر اعلام خواهند شد.

محمد صحت رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در مراسم افتتاحیه این رویداد با اشاره به اهمیت چنین تولید محتواهایی، عنوان کرد: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یک ظرفیت مهم برای شناسایی افراد توانمند می باشد تا با استفاده از تولیدات فاخر در عرصه های مختلف در دنیای مجازی توان مقابله با جنگ نرم و جنگ رسانه ای که امروز توسط دشمنان به شدت در حال پیاده سازی است را داشته باشیم.

وی در ادامه به عناوین و موضاعات مسابقه اشاره کرد و افزود: شرکت کنندگان در بخش پویانمایی، در موضوعاتی همچون شیرا ز سومین حرم اهل بیت علیهم السلام، ایران اسلامی در مسیر پیشرفت، شهید سلیمانی،برای ایران و از خون جوانان حرم لاله دمیده به تولید محتوا می پردازند.

صحت ادامه داد: در بخش بازی های تلفن همراه شرکت کنندگان در موضوعاتی از جمله قرآن و عترت، بازی های اموزشی،اقتدار ایران، سبک زندگی، گردشگری، خدمات شهری و سلامت و ورزش تولید محتوا خواهند کرد.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در پایان به موضوعات نرم افزار تلفن همراه نیز اشاره کرد و گفت: افراد حاضر در رویداد در این بخش درخصوص قرآن و عترت، جهاد و خدمت، گردشگری، خدمات شهری، سلامت و ورزش و سبک زندگی محتوا تولید محتوا میکنند.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان