کد خبر: ۱۵۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۰۹ آذر ۱۴۰۱
دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان فارس:

تولید محتوای دیجیتال فاخر گامی در راستای مقابله با فرهنگ غرب

راهنورد بر ضرورت تولید محتوا های فاخر در فضای مجازی تاکید کرد و گفت:می بایست با تولیدات ارزشمند که بتوانند زبان گویای آرمان های ما در انقلاب اسلامی و اسلام ناب باشند به ان جامه عمل پوشاند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه ، حسین راهنورد دبیر چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان فارس در گفتگو با شیرازه از اهمیت تولید این گونه محتوا ها در شرایط کنونی جامعه سخن گفت و افزود:وقتی به فضای اطراف نگاه میکنیم و جو جامعه را نظاره گر هستیم به ضرورت تولید محتوا پی می بریم.

وی بابیان اینکه در موضوعات فرهنگی و اجتماعی در حال گذار از دوران سنتی به مدرنیسم هستیم اظهار کرد:بنابراین میبینیم که فرهنگ غرب به سرعت وارد زندگی و روزمرگی ما می شود،وقتی این اتفاق می افتد رویکرد فرهنگی ما به سمت غرب میل پیدا میکند در نتیجه آرمان های ما دچار هجمه شدیدی میشود.

راهنورد در ادامه افزود:از همین رو ضرورت تولید محتوا در فضای امروز جامعه به ویژه در دنیای مجازی موضوعیست که بسیار حائز اهمیت است و می بایست با تولیدات فاخر که بتوانند زبان گویای آرمان های ما در انقلاب اسلامی و اسلام ناب باشند به ان جامه عمل پوشاند.

 دبیر چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان فارس ادامه داد:این رویداد در چهارمین سال متوالی است که به همت سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس برگزار میشود.

وی با اشاره به اینکه در این رویداد 200 نفر در قالب 40 تیم به رقابت میپردازند عنوان کرد:نفرات برتر در روز جمعه 11 اذر ماه مشخص و سپس  به تهران معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/س/ف
نظرات بینندگان