کد خبر: ۱۵۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۱۰ آذر ۱۴۰۱
فرمانده سپاه فجر فارس:

فارس از استان های پیشرو در عرصه های جهادی است

سردار بوعلی با بیان اینکه فارس در فعالیت های جهادی همواره جز استان های پیشرو بوده است، افزود: این استان در همه عرصه ها به خصوص اقدامات خیران در ایران زبانزد بوده و بخش عمده ای از پروژه های عمرانی توسط آنان انجام شده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس امروز  ۱۰ آذر ماه در اجتماع ۱۰هزار نفری طلایه داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی استان فارس که در سالن ورزشی شهید دستغیب شیراز برگزار شد، با تبریک هفته بسیج به بسیجیان و جهاد گران این استان، عنوان کرد: جا دارد خداقوتی به ۱۴ هزار جهادگر بگوئیم که در استان پهناور فورس مشغول فعالیت هستند

وی با بیان اینکه استان فارس در فعالیت های جهادی همواره جز استان های پیشرو بوده است، افزود: فارس در همه عرصه ها به خصوص اقدامات خیران در ایران زبانزد بوده و بخش عمده ای از پروژه های عمرانی توسط آنان انجام شده است.

سردار بوعلی در ادامه با اشاره به اینکه  فارس در توزیع کمک های مومنانه نیز از استان های برتر کشور به شمار نیرود، اظهار کرد: این استان در آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد و محرومیت زدایی هم از استان اول و پیشرو کشور است.

فرمانده سپاه فجر فارس به افتتاح ۶۵۶ پروژه در فارس در هفته بسیج اشاره کرد و افزود:در جهاد  آبرسانی نیز اولین استانی هستیم که بخش عمده ای از این جهاد را به سرانجام برسانیم.

سرداربوعلی در پایان گفت: قول میدهیم  پروژه های ۳ ساله را ظرف یک سال به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/س
برچسب ها: شیراز ، فارس ، شیرازه
نظرات بینندگان