کد خبر: ۱۵۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۱۱ آذر ۱۴۰۱
جانشین فرمانده سپاه فجر فارس تاکید کرد:

ضرورت تولید محتواهای فاخر در مقابله با جنگ شناختی

سردار عبداله زاده در بازدید از چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان فارس بر ضرورت تولید محتوا های فاخر در مقابله بر جنگ شناختی تاکید کرد.
 به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار حسن عبداله زاده جانشین سپاه فجر فارس در حاشیه بازدید از چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با بیان اینکه این رویداد به همت سازمان فضای مجازی سپاه فجر در حال برگزاری است، عنوان کرد: همانگونه که مستحضر هستید انقلاب اسلامی با بهره گیری از آموزه های اسلامی و قرانی، به بازداراندگی لازم در حوزه قدرت دفاعی و نظامی رسیده و به همین دلیل دشمن میدان تاخت و تاز خود را به تصرف ذهن ها و قلب ها  یا همان باور نسل جوان منتقل کرده است.

وی با بیان اینکه در همین راستا ماشاهد جنگ رسانه ای و تمام عیار دشمن در این فصای جنگ شناختی هستیم، تصریح کرد: یکی از عرصه هایی که دشمن میخواهد بیشترین استفاده را از آن داشته باشد همین فضای مجازی و رسانه ای است.

سردار عبداله زاده ادامه داد: این کار هنرمندانه ای که عزیزان بسیجی در قالب رویداد از سر تاسر استان تیم بندی شده و در حال نقش آفرینی هستند یکی از عرصه هایی است که قطعا میتواند در حوزه دفاع و حمله و تهاجم دشمن به فضای مجازی  موثر باشد و ما نیازمند چنین تولید و محتوایی با سبک و سیاق انقلابی  و دینی هستیم.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه با اساره به اینکه نمونه تولیداتی که از آن  بازدید شد در سه حوزه پویانمایی،نرم افزار و بازی های کامپیوتری، همان سوژه و محتواهایی است که فعالین این عرصه بدنبال آن هستند، افزود: این محتواها در واقع نشان دهند این است که با آن نگاه بلندی که بسیجیان داشتند میتواند در مقابله با هجمه هایی که دشمن انجام خواهد داد هماورد طلبی داشته باشد که این خود بسیار تاثیر گذار حوهاد بود.

عبداله زاده همچنین اظهار کرد: در این رویداد، تولیدات با زبان هنر به شیوه های جذابی انجام شده که به طور قطع بسیاری از جوانان و نوجوانان از آن استقبال خواهند کرد.

وی درپاسخ به چگونگی حمایت از تیم ها بیان کرد: ایده هایی که در ذهن جوانان وجود دارد، مهم است که اول منجر به محصول و تولید اولیه انجام گیرد و در راستای تجاری سازی واستفاده بهینه و انتشار این مطالب و موضوعات  مهمی است که وظیفه خودمان را به عنوان سپاه و دستگاه هایی که متولی  ان هستند حمایت بشود.

قطعا ما بعنوان سپاه و بسیج حامی آنها هستیم انتظار می رود دیگر دستگاه ها هم حمایت لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان