کد خبر: ۱۵۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۱۱ آذر ۱۴۰۱
فرمانده سپاه فجر فارس:

بسیجیان استان فارس دارای استعداد های درخشانی هستند

سردار بوعلی گفت:استفاده بهینه از ظرفیت بسیجیان استان است که بسیجی های استان فارس غنی بوده و استعداد های بسیار درخشانی را دارند که میتواند در حوزه فضای مجازی ایده پردازی و متناسب با شرایط روز جامعه طرح هایشان را به نمایش بگذارند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،سردار ید الله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس  در حاشیه بازدید از مرحله استانی چهارمین رویداد تولید مجتوا در گفتگو با خبرنگار این رسانه ضمن گرامیداشت هفته بسیج، ولادت حضرت زینب و روز پرستار گفت: مرکز فضای مجازی سپاه فجر موفق است که چهارمین رویدادتولید محتوای دیجیتال بسیج را برگزار کند.

وی افزود:آنچه ما در این شرایط به آن نیاز داریم و به نوعی عملا مورد هجمه همه دنیا در فضای مجازی هستیم،  فعالیتی است که در این حوزه باید انجام شود، همچنین استفاده بهینه از ظرفیت بسیجیان استان است که بسیجی های استان فارس از این لحاظ بسیار غنی بوده و استعداد های بسیار درخشانی  را دارند که میتواند در حوزه فضای مجازی ایده پردازی کرده و متناسب با شرایط روز جامعه طرح هایشان را به نمایش ملی و بین المللی بگذارند که بسیار هم ضروری می باشد.

سردار بوعلی با بیان اینکه  وقتی فردی ارزشی، سواد رسانه ای و آگاهی دارد میتواند در عرصه فضای مجازی با اعتقاد و ایمان راسخ تر حضور پیدا کند، تصریح کرد: حصور بسیجیانی که دل سوز  انقلاب و جوانان هستند حاضر میشوند وقت میگذارند تا کاری در خور تحسین را تولید کنند.

 فرمانده سپاه فجر فارس در پایان اظهار کرد: در بازدیدی که از این رویداد داشتم متوجه شدم که اگر چه ایده ها بسیار متنوع است، اما همه در جهت تبیین و هدفشان مشترک بود که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان