کد خبر: ۱۵۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۸ - ۱۱ آذر ۱۴۰۱
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:

بسیج در همه حوزه ها طرح و برنامه دارد

علیپور گفت:امروز در موضوعات مختلف بسیجیان ماموریت دارند در حوزه دیجیتال فضای مجازی برنامه و طرح دارند و ان شاالله برای آینده جوانان نسخه های بسیار ارزشمندی را ارائه خواهند داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، قاسم علیپور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در حاشیه بازدید از چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در گفتگو با خبرنگار این رسانه عنوان کرد: در هفته بسیج شاهد برگزاری مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید و محتوا دیجیتال بسیج در استان فارس بودیم که به همت سازمان فضای مجازی سپاه فجر برگزار شد.

وی با بیان اینکه این اتفاق  از چند جهت میتواند مبارک باشد، اظهار کرد:نکته اول، امید داریم به این گونه رویدادها چون روحیه سرزندگی را در نسل نوجوان و جوان میبینیم که با یک شور اشتیاق در این رویداد شبانه روزی در رقابت با همدیگر هستند که این خود کاری ارزشمند به شمار میرود.

علیپور افزود: دومین نکته شناسایی نبوغ افراد است که  با دیدن این تحرکاتی که با اشتیاق خاصی از جوانان می بیند به وجد خواهیم آمد و سومین و مهمترین مورد که در این رویداد حائز  اهمیت است انتخاب تولیداتی که توسط خود  تیم ها انجام می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با اشاره به اینکه با مشاهده اینگونه فعالیت ها در خواهیم یافت که روح افکار جوانان ما بسیار بلند است  و برعقیده شان استوارند،  عنوان کرد: امید است که بتوانیم در این رقابت  افراد توانمند را شناسایی و حمایت کنیم و در حد واندازه کشوری و بین المللی تولیدات ارزشمندتری را آنها شاهد باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: نکته مهم این رویداد پیام مشخصی است که بسیج برای همه موضوعات با برنامه وارد عمل می شود زیرا طول و عرض  بسیج استان و کشور است  محدود به یک موضوع نیست.

علیپور افزود:امروز  در موضوعات مختلف بسیجیان ماموریت دارند در حوزه دیجیتال فضای مجازی برنامه و طرح دارند و ان شاالله برای آینده جوانان نسخه های بسیار ارزشمندی را ارائه خواهند داد.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان