کد خبر: ۱۵۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۱۷ آذر ۱۴۰۱
خانواده شهدای حرم مطهر شاهچراغ:

شهادت برای ملت ایران یک ارزش و افتخار است

امشب شبستان امام خمینی حرم مطهر شاهچراغ شاهد حضور پرشور مردمی بود که با شرکت در مراسم چهلمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ به دنیا و به ویژه دشمتان ثابت کردند که همیشه و در همه حال کنار کشور، انقلاب و رهبر خود ایستاده اند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، شامگاه امشب ۱۷ آذر ماه همزمان با ۱۳ جمادی الاول روز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها شبستان امام خمینی حرم مطهر شاهچراغ شاهد حضور پرشور مردمی بود که با شرکت در مراسم چهلمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ به دنیا و به ویژه دشمتان ثابت کردند که همیشه و در همه حال کنار کشور، انقلاب و رهبر خود ایستاده اند.

در این مراسم چهره های غمگین اما سربلند خانواده شهدای حرم مطهر شاهچراغ و چهره مظلوم آرتین کوچک که حالا حضورش چهره ای جهانی و سندی بر مظلومیت ایران است را شاهد بودیم .

در این میان حال و هوای برخی از خانواده شهدا را جویا شدیم که شهادت را افتخاری برای خود و عزیزانشان میدانستند.

مریم پور عیسی دختر شهید خادم حرم مطهر در گفتگو با خبرنگار این رسانه از آرزوی دیرینه این شهید بزرگوار کل دوست داشته در جوار حرم یکی از اهل بیت علیهم السلام به خاک سپرده شود سخن گفت و اشک ریخت و وجود پدر و شهادتش را افتخاری برای خود و خانواده دانست.

  دختر شهید حسنعلی پور عیسی با بیان اینکه  شهید از سال ۸۵ خادم حرم امام رضا (ع) شد، عنوان کرد: همچنین ۱۵ سال  خادم حرم امام رضا (ع) و ۱۴ سال خادم شاهچراغ (ع)  و ۲ سال نیز خادم آستانه اشرفیه بود.

وی افزود: شبی که پدرم به شهادت رسید هیچ کدام از ما  اطلاع از چنین اتفاقی نداشتیم و فقط تنها خبری که دادند این بود که پدر مجروح شده و در بیمارستان مسلمین هستند.

پورعیسی در ادامه  با بیان اینکه  شهید در بیمارستان مسلمین نبود و ما ساعت یک شب متوجه شهادت پدر شدیم تصریح کرد:شهید همیشه دعا می‌کرد که سر نماز جانش گرفته شود اما نمی دانستیم که قرار است خداوند این سعادت نصیبش شود که در کنار جوار امین ولایت به شهادت  برسد

دختر شهید از مهربانی و فداکاری پدر در مورد خانواده و مادر بیمارش سخن گفت و افزود: پدرم همیشه از خاطرات شیرین زائران حرم امام رضا علیه السلام و اهل بیت که خواسته شان اجابت شده بود حرف میزد و میگفت چه بسیار انسان هایی که بینار بودند و شفا گرفتند.

خانم پور عیسی در پایان اظهار کرد: شهادت پدر برای من و خانواده یک افتخار و ارزش بزرگ است که یک عمر خادم اهل بیت و انقلاب بود و عاقبت هم در جوار عزیزترین بندگان خداوند آرام گرفت.

انتهای پیام/س/ف
نظرات بینندگان