مسئول مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت سازمان صمت درگفتگو با شیرازه:
تخلفات صنفی بیشترین شکایت در سامانه ۱۲۴
گودرزی اردکانی گفت:بیشترین شکایاتی که در این سامانه ثبت شده تخلفات صنفی بوده است.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، محبوبه گودرزی اردکانی مسئول مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت سازمان صمت در گفتگو با خبرنگار این رسانه به شرح وظایف این حوزه اشاره کرد و گفت: سامانه 124 در گذشته فقط تخلفات صنفی را پاسخ گو بود اما اکنون تمامی تخلفات سازمان صنعت ، معدن و تجارت را شامل میشود.
وی افزود:همچنین از طریق این سامانه تمامی شکایت وتقاضا هارا چک کرده و به مسئولین مربوطه ارجاع داده میشودو مسئولین رسیدگی های لازم را انجام میدهند. همچنین این سامانه از چند بستر تشکیل شده است.
گودرزی اردکانی بیان کرد:در سامانه 124 تخلفات اداری و سازمانی وجود دارد، همچنین این سامانه به سه دسته پاسخگویی، حضوری و مکاتبات است که حوزه پاسخگویی شامل ۶ نفر بوده و از ساعت 7:30 صبح تا 8 شب فعال می باشد همچنین از ساعت ۸ شب تا ۱۰ مشکلات به صندوق صوتی انتقال می یابد.
مسئول مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت سازمان صمت در پایان اضافه کرد:بیشترین شکایاتی که در این سامانه ثبت شده تخلفات صنفی بوده است و با توجه به تورم و تغییر نرخ ها باعث شد که میزان ثبت تخلفات صنفی بیشتر از بقیه حوزه ها باشد.
وی اظهار کرد: از زمان شروع به کار مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت در استان فارس(۱۰ اردیبهشت) به صورت متمرکز در مرکز استان، در این مرکز ۲۳ هزار و ۷۵۲ تماس در راستای شکایات در زمینه های مختلف ثبت و پاسخ داده شده که برخی دریافت راهنمایی شده و تماس های حوزه صمت، به صورت تیکت ثبت و جهت پیگیری به واحدهای مرتبط ارسال شده است.
انتهای پیام/ف
نظرات بینندگان