کد خبر: ۱۵۷۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۲۰ آذر ۱۴۰۱
مسئول مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت سازمان صمت درگفتگو با شیرازه:

تخلفات صنفی بیشترین شکایت در سامانه ۱۲۴

گودرزی اردکانی گفت:بیشترین شکایاتی که در این سامانه ثبت شده تخلفات صنفی بوده است.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، محبوبه گودرزی اردکانی مسئول مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت سازمان صمت در گفتگو با خبرنگار این رسانه به شرح وظایف این حوزه اشاره کرد و گفت: سامانه 124  در گذشته فقط  تخلفات صنفی را پاسخ گو بود اما اکنون تمامی تخلفات سازمان صنعت ، معدن و تجارت را شامل میشود.

وی افزود:همچنین از طریق این سامانه تمامی شکایت وتقاضا هارا چک کرده و  به مسئولین مربوطه  ارجاع داده میشودو  مسئولین رسیدگی های لازم را انجام میدهند. همچنین این سامانه از چند بستر تشکیل شده است.

گودرزی اردکانی بیان کرد:در سامانه 124  تخلفات اداری و سازمانی وجود دارد، همچنین این سامانه  به سه دسته پاسخگویی، حضوری و مکاتبات است  که حوزه پاسخگویی شامل ۶ نفر بوده و از ساعت 7:30 صبح تا 8 شب  فعال می باشد  همچنین از ساعت ۸ شب تا ۱۰  مشکلات به صندوق صوتی انتقال می یابد.

مسئول مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت سازمان صمت  در پایان اضافه کرد:بیشترین شکایاتی که در این سامانه ثبت شده تخلفات صنفی بوده  است و با توجه به تورم و تغییر نرخ ها باعث شد که میزان ثبت تخلفات صنفی بیشتر از بقیه حوزه ها باشد.

وی اظهار کرد: از زمان شروع به کار مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت در استان فارس(۱۰ اردیبهشت) به صورت متمرکز در مرکز استان، در این مرکز ۲۳ هزار و ۷۵۲ تماس  در راستای شکایات در زمینه های مختلف ثبت و پاسخ داده شده که برخی دریافت راهنمایی شده و تماس های حوزه صمت، به صورت تیکت ثبت  و جهت پیگیری به واحدهای مرتبط ارسال شده است.

 
انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان