کد خبر: ۱۵۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۲۳ آذر ۱۴۰۱
جانشین فرمانده سپاه فجر فارس:

کشور های غربی نمی‌خواهند ایران را قوی ببینند

سردار عبدالله زاده گفت: چرا دانشمندان هسته ای مارا شهید می‌کنند، اما کشور های غربی به دانشمندان کشور های خودشان کاری ندارند چون نمی‌خواهند ایران را قوی ببیند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه ،نهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری با حضور پژوهشگران برگزار شد.

سردارحسن عبدالله زاده جانشین فرمانده سپاه فجر فارس ضمن  تسلیت شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) با بیان اینکه حوزه علم ، فناوری و دانش مهمترین مسئله است، گفت: رهبرمعظم انقلاب  هم همواره به موضوع تولید،دانش و علم تاکید داشتند.

وی در ادامه افزود: علم اقتدار آفرین است و اگر کشوری بخواهد برتر باشد باید رتبه علمی و فناوری بالاتری را داشته باشد و به همین دلیل علم یک موضوع مهم است.

سردار عبدالله زاده با بیان اینکه کشور ما از سال ۱۹۹۶ میلادی رتبه ۵۳ دنیا بود، افزود: اما اکنون با همت دانشمندان و پژوهشگران رتبه ۱۵ یا ۱۶ دنیارا داریم و این جای افتخار است.

جانشین سپاه فجر فارس در ادامه تصریح کرد: آغاز راه هستیم و ما از صفر شروع کردیم و نباید تلاشمان متوقف شود و باید حوزه های حمایتی ونظارت به گونه ای عمل کنند که   شتاب رشد علمی کشور متوقف نشود.

وی افزود:ما دربین  ۵۷ کشور اسلامی به لحاظ رتبه علمی و اختراعات رتبه  اول را داریم اماباید تلاش کنیم برای گرفتن رتبه برتر دنیا و این یک موضوع بسیار مهم است.

این مقام نظامی با اشاره به  اینکه بسیج و سپاه در این زمینه  توجه دارد و  اگر این رشد علمی بخواهد اتفاق بیوفتد  کمک و حمایت از ایده ها را انجام داده و تولید محصول و اجاره  سازی و... برنامه هایی را دارد گفت: چرا دانشمندان هسته ای مارا شهید می‌کنند و چرا کشور های غربی  به دانشمندان کشور های خودشان کاری ندارند چون نمی‌خواهند ایران را قوی ببیند.

سردار عبدالله زاده در پایان بیان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب امام خامنه ای ۷ نکته را درخصوص علم بیان کردند علم و فناوری، عزت، سبک زندگی، استقلال  و معنویت است  و موضوع اصلی را علم و فناوری بیان  و تاکیدکردند.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان