کد خبر: ۱۵۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۲۴ آذر ۱۴۰۱

دوره توانمندسازی گروه‌های جهادی دانشجویی فارس برگزار شد

قنبری نژاد از برگزاری سومین دوره توانمندسازی گروه‌های جهادی دانشجویی استان تحت عنوان "رویداد توانا" خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،احسان قنبری نژاد چهارشنبه ۲۳ آذر به خبرنگاران گفت: رویداد استانی توانا با هدف تقویت و ارتقای گروه‌های جهادی در ابعاد نظری و عملی طراحی و طی یک کارگاه سه روزه در شیراز برگزار شده است.

وی  با بیان اینکه کار جهادی مطلوب، بوم جهادی شهرستان، تشکیلات جهادی و... از سرفصل‌های دوره توانا در استان فارس است، افزود: در این رویداد مسئولان گروه های جهادی دانشجویی دانشگاه‌های استان در قالب کارگاه‌های آموزشی  مختلف از ظرفیت‌های اساتید برجسته کشوری و استانی در زمینه جهادی استفاده می‌کنند.

قنبری نژاد اضافه کرد: در رویداد توانا هر یک از گروه‌های جهادی شرکت کننده، با استفاده از بوم و فعالیت تیمی به تدوین سند اقدامات خود می‌پردازند.

مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی فارس، آشنایی با مبانی اولیه جهادی و چیستی و چرایی اردوهای جهادی، آشنایی با مدیریت اردوی جهادی مطلوب و آشنایی با عرضه‌ها و زمینه‌های فعالیت و نقش آفرینی تخصصی در اردوهای جهادی را از اهداف رویداد توانا برشمرد.

این مسئول در بسیج دانشجویی فارس خاطرنشان کرد: در این رویداد تلاش کردیم تا در راستای افزایش بهره وری، فضاسازی مطلوب و متناسب و همچنین اقدامات جانبی مثل برگزاری مسابقات مختلف نیز انجام شود.

انتهای پیام/ف
منبع: ایسنا
برچسب ها: شیرازه ، شیراز ، قارس
نظرات بینندگان