کد خبر: ۱۵۷۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۲۴ آذر ۱۴۰۱
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس فارس:

فارس معطر به عطر هشت شهید گمنام می‌شود

آیین استقبال از پیکر‌های پاک و مطهر هشت شهید گمنام و دو شهید بانام دوران دفاع مقدس ۲۶ آذر در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله دستغیب و...
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار «کوشکی جهرمی» گفت: آیین استقبال از پیکر‌های پاک و مطهر هشت شهید گمنام و دو شهید بانام دوران دفاع مقدس ۲۶ آذر در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله دستغیب و مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در شیراز نیز ششم دی برگزار می‌گردد.

سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس فارس امروز با بیان اینکه هشت شهید گمنام و دو شهید بانام دفاع‌ مقدس به زودی در استان فارس تشییع خواهند شد، اظهار داشت: آیین استقبال از پیکر‌های پاک و مطهر هفت شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز شنبه ۲۶ آذر در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله دستغیب برگزار می‌شود.

سردار کوشکی جهرمی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته آئین‌ استقبال، تشییع، وداع و خاکسپاری با پیکر‌های مطهر این شهدا در تمام شهرستان‌های استان فارس برگزار شود و مردم مناطق مختلف استان از فضای روحانی و معنوی معطر به عطر شهادت بهره‌مند خواهند شد اما در نهایت این شهدا در هفت نقطه استان به خاک سپرده خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس فارس با اشاره به محل تدفین پیکر این شهدای گرانقدر افزود: چهار نقطه در شهر شیراز شامل استانداری فارس به عنوان مرکز اجرایی استان، اداره کل آموزش و پرورش فارس، مجموعه پردیس علوم پزشکی شیراز واقع در صدرای شیراز و واحد تولیدی وابسته به وزارت دفاع چهار نقطه‌ای است که در شیراز هرکدام میزبان یادمان یک شهید گمنام خواهد بود.

این پیشکسوت دفاع‌مقدس افزود: سه شهید هم در سه شهرستان مرودشت (دانشگاه آزاد مرودشت)، بخش خاوران شهرستان خفر و شهرستان فسا و بیرم لار دفن خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: دو شهید بانام نیز به همراه این شهدا وارد استان خواهند شد که اطلاعات و مشخصات دقیقا انها در روز مراسم استقبال از شهدا اعلام خواهد شد و مراسم تشییع و خاکسپاری همه شهدا در سه‌شنبه ششم دی ماه ۱۴۰۱ همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار میگردد که مراسم تشییع در شیراز  از مقابل دانشگاه شیراز واقع در میدان ارم به سمت میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

پیکر مطهر این هشت شهید گمنام مربوط به عملیات‌های خیبر، بدر، کربلای پنج، الفجر مقدماتی، والفجر یک، بیت‌المقدس هفت و تک‌های دشمن در سال ۶۷ است که به تازگی تفحص و شناسایی شده است.

فارس معطر به عطر هشت شهید گمنام می‌شود
انتهای پیام/
نظرات بینندگان