کد خبر: ۱۵۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۲۵ آذر ۱۴۰۱
رئیس جمهور:

محاسبات دشمن در توطئه اخیر اشتباه از آب درآمد

آیت الله رئیسی گفت: محاسبات دشمن در توطئه اخیر مثل همه محاسبات و فتنه‌های قبلی‌اش اشتباه از آب درآمد و همواره حضور مردم فهیم ایران مانع به نتیجه رسیدن توطئه‌های دشمن شده است.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه،  آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز جمعه در دیدار با اقشار مختلف مردم نهبندان که دومین روز سفر استانی دولت در مصلای امام علی (ع) این شهر انجام شد افزود: دشمنان در این توطئه تصور کردند ایران مثل کشورهای دیگر است و می‌توانند مردم را بازی داده و شعارهای دهن پر کن بدهند.

وی گفت: فکر کردند با اسم بردن از زندگی، مردم به حرف آنها اعتماد می‌کنند، مردم خوب می‌شناسند و می‌دانند آنها اگر سلب کننده زندگی مردم نباشند به هیچ کسی در عالم زندگی نمی‌دهند.

رئیس جمهور ادامه داد: کدامین نقطه و کدام منطقه از دنیا شما زندگی دادید، در کنار ما مرز قرار دارد، آن طرف مرز افغانستان با این کشور چه کردند؟

رئیسی تصریح کرد: دو دهه حضور شما در افغانستان بوده و بر سر مردم مظلوم و مسلمان افغانستان چه آورده‌اید، آیا یک نقطه در افغانستان هست که در جای خودش قرار داشته باشد.

وی اضافه کرد: آنچه باعث شده دشمن نتواند، نه اینکه نمی‌خواهد بلکه نتواند به خواسته‌های خود برسد و توطئه‌هایش را عملیاتی کند به دلیل همین حضور، بصیرت، شور و شعور مردم و فهم و بصیرت مردم که احساس می‌کنند امروز باید با همه حضور و توان برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستادگی کنند.

رئیس جمهور افزود: از همه حضور همه مردم بصیر نهبندان به‌ویژه همه افرادی که در محوطه ایستاده و به خاطر کمبود جا در مصلی در خیابان‌های اطراف هستند صمیمانه تقدیر و تشکر دارم.

رئیسی بیان کرد: این لطف به انقلاب اسلام و خون مطهر شهیدان است، این اعلام حضور برای دفاع از ولایت و ارزش‌های اسلامی، بنده هم به عنوان خدمتگزار شما و سرباز ولایت حقیقتا باید از سودای دل تشکر و تقدیر کنم.

در حال تکمیل...
نظرات بینندگان