کد خبر: ۱۵۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۲۹ آذر ۱۴۰۱

استقبال باشکوه و حماسی مردم قیروکارزین از پیکر مطهر شهید گمنام

با ورود پیکر یک شهید گمنام به قیروکارزین، این شهرستان به عطر شهدا معطر شد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، صبح امروز آیین استقبال با شکوه و حماسی از  پیکر مطهر  یک شهید گمنام  دوران دفاع مقدس با ورود به شهرستان قیروکارزین در میدان غدیر محله سکه روان ورودی شهر قیر توسط مردم ولایی و شهید پرور قیروکارزین به همراه امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ، رئیس دادگستری، دادستان و دیگر مسوولان برگزار شد.

بعد از مراسم استقبال باشکوه و تشییع تابوت این شهید از میدان غدیر تا خیابان شهید الطافی، اجرای مانور موتوری و خودرویی با حضور موتورسواران و خودروها در شهر قیر اجرا و برگزارشد.

سپس پیکر مطهر شهید گمنام به دهستان هنگام انتقال داده شد تا مراسم استقبال و تشییع و بیعت با این شهید گمنام در مرکز این دهستان انجام شود.

گفتنی است مراسم استقبال و بیعت با شهید گمنام در مرکز بخش افزر از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۳ می باشد و مراسم استقبال و بیعت با شهید گمنام در شهر کارزین از ساعت ۱۵ الی ۱۶ در مکان مسجد مطهری این شهر برگزار خواهد شد.

مراسم استقبال و بیعت با شهید گمنام در امامشهر از ساعت ۱۶ الی ۱۷ در مکان مسجد امام خمینی این شهر ، مراسم استقبال و بیعت با شهید گمنام در مبارک آباد ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ در مکان مسجد امام خمینی ره این شهر صورت خواهد گرفت.

مراسم بیعت و وداع با شهید گمنام در مرکز شهرستان شهر قیر ساعت ۱۹ الی ۲۰:۳۰ در مکان حسینیه باب الحوائج این شهر برگزار خواهد شد و در پایان مردم منطقه زاخرویه بخش افزر از ساعت ۲۱ الی ۲۲:۳۰ شب میزبان شهید گمنام خواهند بود.

نظرات بینندگان