کد خبر: ۱۵۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۰۶ دی ۱۴۰۱
فرمانده سپاه فجر فارس در گفتگو با شیرازه:

شهدا برای دفاع از حریم اسلام و آل الله به شهادت رسیدند

سردار بوعلی گفت: مابر این باور و اعتقاد هستیم که حضرت زهرای مرضیه مادر همه شهدا است زیرا همه ی شهیدان عزیز بعنوان فرزندان حضرت زهرا (س) در مسیر نورانی اسلام و برای دفاع از حریم اسلام و حریم آل الله به شهادت رسیدند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر امروز ۶ دی ماه در حاشیه مراسم تشییع شهدای گمنام  در شیراز ضمن تسلیت  ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و درود به ارواح نورانی همه شهدای عزیز، به خصوص شهدای مدافع حرم حاج قاسم عزیز،شهدای مطهر آقا احمد ابن موسی شاهچراغ علیه السلام ، عنوان کرد: امروز روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است مابر این باور و اعتقاد هستیم که حضرت زهرای مرضیه مادر همه شهدا است زیرا همه ی شهیدان عزیز بعنوان فرزندان حضرت زهرا (س) در مسیر نورانی اسلام و برای دفاع از حریم اسلام و حریم آل الله به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه همه شهدا به عشق مادرشان حضرت زهرا (س) به شهادت رسیدند، اظهار کرد: اینکه در این روز این شهدا تشییع می شوند یک وجه تسمیه دارد و آن هم این است که  شهیدان، شهدای گمنام هستند و همان گونه که قبر مطهر حضرت زهرا (س) برای ما مشخص نیست و گمنام است پیش بینی شده این شهدای عزیز هم به همین مناسبت در این روز تشییع شوند . 

حاج قاسم با شهادتش به همه دنیا ثابت کرد که تنها متعلق به ایران و مسلمانان نیست

سردار بوعلی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار شیرازه در خصوص ضرورت الگو پذیری از رفتار شهدا و مدیریت سردار حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: آنچه که در مورد حاج قاسم عزیز می توان گفت، این است که این شهید حقیقتا فرزند حضرت زهرا (س)است، چون همواره محبت و عشق حاج قاسم عزیز به حضرت زهرای مرضیه (س) زبان زد بود و این امر از روضه هایی که برگزار می کرد و ارادتی که به ایشان داشتند کاملا آشکار است.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه حاج قاسم عزیز با شهادتش به همه دنیا ثابت کرد که تنها متعلق به ایران و مسلمانان نیست، اظهار کرد: سردار دلها به کل عالم بشریت تعلق داشت و متعلق به یک زمان و دوران هم نیست

وی در پایان تصریح کرد:  همانطوری که سید الشهدا و شهدای کربلا مربوط به یک زمان نیستند شهادت حاج قاسم هم برای همیشه درش تاریخ ماندگار است.

به گزارش شیرازه، پیکر مطهر شهدای گمنام امروز از میدان ارم مقابل دانشگاه شیراز به سمت میدان امام حسین علیه السلام(ستاد) بر روی دستان مردم شیراز تشییع شد.

انتهای پیام/س/د
نظرات بینندگان