کد خبر: ۱۵۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۱ - ۱۲ دی ۱۴۰۱
فرماندار قیروکارزین:

مکتب شهید سلیمانی کار شبانه روزی و خدمت بی منت است

فرماندار قیروکارین با بیان اینکه گفتمان این دولت کار شبانه روزی، خدمت بی منت و صادقانه برای مردم است گفت: همه این ها برگرفته از مکتب شهید سلیمانی است و ما باید بتوانیم این سبک مدیریت را اجرا کنیم.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، فرماندار قیروکارزین با گرامیداشت یاد و خاطر سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی عمرش را در راه اعتلای اسلام و نظام اسلامی گذراند و برای آرامش و امنیت ایران اسلامی هرگز آرام نگرفت.

مسلم رحیمی با بیان اینکه تاریخ جهان، این سردار بزرگ را هرگز فراموش نخواهد کرد عنوان کرد: مستکبران و جنایتکاران جهان بدانند با چنین ترورهایی چهره خونخوار و جناتکار خود را برای مردم آزاده دنیا بیش از پیش آشکار نمودند. بی تردید مبارزه با نفاق و کفر و استکبار با عزمی راسخ تر از گذشته ادامه خواهد یافت چرا که جوانان این دیار راه اسلام و شهیدان را پی خواهند گرفت.

وی گفت: یکی از بزرگترین خدمات آن شهید مظلوم، مبارزه با تکفیر پرورش یافته در دامان اسلام امریکایی و صهیونیسم جهانی بود که با محوریت آن بزرگوار این مهم صورت پذیرفت و با خون پاک شهدای مدافع حرم به نتیجه عالی خود رسید.

رحیمی افزود: به یقین آنچه موجب برهم خوردن نقشه پلید استکبار جهانی شد همین روحیه اخلاص، کار جهادی و فداکاری بود که در قالب "مکتب حاج قاسم" تجلی نمود و بار دیگر حق را پدیدار و باطل را منکوب کرد.

فرماندار قیروکارزین گفت: امروز همه ما وظیفه داریم که ابعاد تکاملی این فرآیند بزرگ را شناخته و در ترویج این مکتب ناب در هر سنگر خدمتی که قرار داریم کوشا باشیم.

رحیمی عنوان کرد: امید است با بصیرت افزایی و زنده نگه داشتن این حرکت مقدس بتوانیم در ظهور آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری در جریان گام دوم انقلاب مثمر ثمر بوده و شاهد تحول اساسی و تعالی بیش از پیش در فرایند‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی باشیم.

وی با بیان اینکه ما باید تلاش کنیم که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیش از گذشته گسترش و توسعه پیدا کند افزود: ترویج فرهنگ شهید و شهادت را در محیط کاری خود مدنظر قرار دهیم. مدیران فراموش نکنند که پا جای کسانی گذاشته‌اند که جانشان را برای سربلندی و سرافرازی این مملکت گذاشته‌اند.

رحیمی ابراز دشت: گفتمان این دولت کار شبانه روزی، خدمت بی منت و صادقانه برای مردم و عزت در سیاست خارجه است که همه این ها برگرفته از مکتب شهید سلیمانی است و ما باید بتوانیم این سبک مدیریت را اجرا کنیم.

وی عصاره وصیت نامه سپهبد شهید سلیمانی را ولایت فقیه دانست و گفت: هر مشکلی در کشور داریم بهترین راهبرد و برون رفت از آن را مقام معظم رهبری ارائه داده است.

نظرات بینندگان