کد خبر: ۱۵۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹ - ۱۶ دی ۱۴۰۱
هشدارشدید اللحن حماس به تل آویو:

آماده باش نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی

یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس اعلام کرد در صورت تعدی و تعرض صهیونیست‌ها به اسرای فلسطینی پاسخی کوبنده به این تجاوزات داده خواهد شد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه،«زاهر جبارین» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که اسرای فلسطینی مورد اجماع ملی هستند و تمامی فرزندان ملت فلسطین باید برای پایان بخشیدن به رنج و محنت‌های اسرای فلسطینی و آزادی آنان از زندان‌های اسرائیلی یکپارچه شوند.

«زاهر جبارین» طی اظهاراتی تصریح کرد: فرزندان ملت فلسطین در سراسر اراضی اشغالی برای بیرون راندن اشغالگران صهیونیست از سرزمین شان آماده پرداخت بها هستند.

وی با اشاره به بی نتیجه ماندن تلاش‌های صورت گرفته در روند مذاکرات برای آزای کریم یونس به رغم 40 سال اسارتش در زندان صهیونیستی، از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا به روند هماهنگی امنیتی شرم آور با دشمن صهیونیستی پایان بخشد.

وی یادآور شد که ملت فلسطین حق دارد که برای پایان بخشیدن به اشغالگری و آزادی اسرای فلسطینی به تمامی شیوه‌ها و ابزارها متوسل شود.

جبارین تصریح کرد که حماس تمامی تحولات و رخدادهای کابینه رژیم اشغالگر قدس را دنبال می‌کند و در صورت تعدی و تعرض صهیونیست‌ها به اسرای فلسطینی پاسخی کوبنده به این تجاوزات خواهد داد.

وی تاکید کرد که ملت فلسطین هرگز در برابر دشمن صهیونیستی تسلیم نخواهد شد و هزاران «یحیی عیاش» و دیگر مبارز و رزمنده از میان این ملت برخواهد خاست.

از سوی دیگر «صالح العاروری»  نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که قضیه اسرای فلسطینی و آزادی آنان در راس اولویت‌های جنبش متبوعش قرار دارد.

وی تصریح کرد: ما از هیچ تلاشی برای اسارت نظامیان اسرائیلی تا آزادی تمامی اسرای فلسطینی دریغ نخواهیم کرد و مادامی که یک اسیر پشت میله‌های زندان باقی بماند، بدین معناست که ما کوتاهی کرده‌ایم.

العاروری با اشاره به اینکه مقاومت برگ برنده‌های زیادی در اختیار دارد، در ادامه بیان کرد: تلاش خواهیم کرد تا این برگ برنده‌ها را بیشتر کنیم و به هر بهایی شده اسرا را آزاد خواهیم کرد.

وی همچنین به عملیات «انتقام مقدس» اشاره کرد که فرمانده اسیر «حسن سلامه »رهبری آن را بر عهده داشت و توانست پوزه اشغالگران را به خاک بمالد.

هراس نظامیان صهیونیست از تحولات مسجدالاقصی

فلسطین الیوم به نقل از منابع عبری گزارش داد که نظامیان رژیم صهیونیستی از بیم تحولات احتمالی پس از نماز جمعه مسجدالاقصی به حال آماده باش درآمده اند.

رسانه صهیونیستی معاریو هم اعلام کرد که پلیس اسرائیل حالت آماده باش به منظور رخداد احتمالی و احتمال درگیری پس از نماز جمعه در مسجدالاقصی اعلام کرده است.

منابع صهیونیست بیان کردند که این آماده باش پس از تهدیدات عرین الاسود علیه ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی رخ می دهد.

نظامیان زیادی در اطراف حرم قدسی و بخش قدیمی قدس و دیگر مناطق مستقر شده‌اند.

یورش صهیونیست‌ها به جشن استقبال از اسیر فلسطینی

تعدادی از خودروهای پلیس رژیم صهیونیستی به چادر استقبال از «کریم یونس» آزاده فلسطینی در زادگاهش در شهرک «عاره» واقع در داخل اراضی اشغالی 48 حمله ور شدند.

منابع محلی گفتند، نظامیان صهیونیست با اتخاذ تدابیر امنیتی شدید، مانع از برپایی جشن استقبال از کریم یونس شدند.

انتهای پیام/د
منبع: تسنیم
برچسب ها: حماس ، تل اویو ، قدس ، صهیونیست
نظرات بینندگان