کد خبر: ۱۵۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۹ - ۲۱ دی ۱۴۰۱

تکرار ادعاهای مسئولان اقتصادی فارس/ شفاف سازی به روز دیگری موکول شد

مدیران اقتصادی فارس که امروز دسته جمعی جهت شفاف سازی ۲۲۰ بنگاه اقتصادی احیا شده در استان گرد هم جمع شده بودند در پاسخ به تعیین تکلیف و شفاف سازی آمارهای ذکر شده، شفافیت را به روز دیگری موکول کردند.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» امروز ۲۱ دی ماه در نشست خبری که با حضور محسن ربانی زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، مدیر کل امور اقتصادی استان، مدیر کل صمت و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس برگزار شد، به برخی مباحث و مسائل اقتصادی استان اشاره شد.

ربانی زاده در ابتدا به جایگاه استان فارس از لحاظ جمعیتی اشاره کرد و گفت: این استان با بیش از پنج میلیون جمعیت در جایگاه چهارم کشور قرار دارد و به اندازه شش استان دارای جمعیت است.

  وی با بیان اینکه فارس با داشتن 122000 کیلومتر مربع اندازه هفت استان وسعت دارد، به چند اقلیم بودن این استان نیز اشاره کرد و در ادامه به ارائه آماری از بنگاه های اقتصادی استان پرداخت.آماری که پیش از این نیز بارها در جلسات متعدد تکرار شده بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس و هر یک از مدیران حاضر در این جلسه هر کدام به ارائه آمار و عملکردی از حوزه کاری خود پرداختند و به چندین سوال خبرنگاران حاضر پاسخ گفتند، این در حالی بود که روز قبل طی تماس تلفنی با خبرنگاران شیرازه از آنها جهت حضور در جلسه شفاف سازی ۲۲۰ واحد احیا شده استان که پیش از این نیز شیرازه در موردش گزارش تهیه کرده بود( صداقت، حلقه مفقوده‌ اقتصاد فارس/سنگ نیاندازیدکمک پیشکش)، دعوت شد و حتی مقرر گردید خبرنگاران این رسانه مستندات خود را که در گزارش ذکر شده بود به همراه داشته باشند تا در حضور دیگر رسانه ها راستی آزمایی صورت پذیرد.

خبرنگاران شیرازه که مکرر خواستار شفاف سازی در همین جلسه شدند عنوان کردند که اگر لازم است تا چند مورد از مستندات و صداهای ضبط شده در جلسه پخش شود اما ربانی زاده این کار را به جلسه دیگری موکول کرد و خواستار این شد که جهت شفافیت موضوع، خبرنگاران  به همراه مستندات موجود شیرازه در دفتر مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و مدیر کل سازمان صمت حضور یابند.

و به این ترتیب جلسه امروز که تعیین سرنوشت کارخانه های احیا شده فارس بود، مجدد با ادعاهای مسئولان اقتصادی استان و تکرار مکررات بی نتیجه به پایان رسید و مقرر گردید روز شنبه ۲۴ دیماه جلسه دیگری در دفتر مدیر کل صمت فارس برگزار شود. 

به گزارش شیرازه، در پایان این جلسه به منظور قدردانی از حضور فعالانه خبرنگاران در مباحث استانی کارت هدایایی به خبرنگاران اهداء شد.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان