کد خبر: ۱۵۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۲۳ دی ۱۴۰۱
مدیرکل راه و شهرسازی فارس:

فرآیند واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران تسریع می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی فارس از شکل گیری کمیته‌ای در همه شهرستان‌ها با ریاست فرمانداران در راستای تسریع در فرآیند واگذاری زمین ویژه خانواده شهدا و ایثارگران خبر داد.
به گزارش خبر نگار گروه اقتصادی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»طالبان با بیان اینکه اگرچه در این خصوص چندین مکاتبه انجام شده اما نتیجه مطلوبی حاصل نشده است، افزود: تصمیم گرفتیم تا کمیته‌ای در هر شهرستان با ریاست فرمانداران تشکیل و با اولویت بندی، فرآیند واگذاری زمین سرعت بگیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: اگرچه بسیاری از شهرهای ما فاقد زمین هستند اما مقرر شد در نقاطی که زمین وجود دارد، مقدمات فراهم شود.

طالبان عنوان کرد: شیراز، جهرم، فسا، مرودشت و استهبان از جمله شهرستان‌هایی است که با کمبود زمین در آن مواجه هستیم اما مشکل تامین زمین در برخی از این شهرستان‌ها برای خانواده شهدا و ایثارگران حل شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز در ادامه این جلسه با اشاره به سخن امام(ره) مبنی بر اینکه نگذارید پیشکسوتان ایثار و شهادت در پیج و خم زندگی به دست فراموشی سپرده شود، گفت: بخش مهم این پیام امام(ره) متوجه مسئولان و کارگزاران نظام است.

ابراهیم بیانی خاطرنشان کرد: این کلام شهید سلیمانی است که اساساً مسئول هیچ شانی ندارد، جز شان خدمت گذاری و این هم شان کمی نیست و از این فرصت باید نهایت بهره را برد.

بیانی با اشاره به وجود ٤٢ هزار جانباز، ١٤ هزار و ٥٠٠ شهید و ٢٢٣٠ نفر آزاده در فارس، خاطرنشان کرد: می‌طلبد که حرکتی مطلوب در خصوص تامین زمین برای ساخت مسکن آنها ایجاد شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با بیان اینکه باید خدمت بی منت نسبت به این عزیزان انجام شود، گفت: خانواده شهدا مترادف انقلاب هستند و بیش از ۵۰ درصد از مجموع والدین شهدا در فارس از دنیا رفته‌اند و برای بازماندگان باید کاری کرد.

انتهای پیام/
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان