کد خبر: ۱۵۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۳ دی ۱۴۰۱
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص):

حضرت زهرا(س) الگو و اسوی همه زنان در عالم است

احمدی جابری گفت:حضرت فاطمه الزهرا(س) الگو و اسوی همه زنان در عالم است
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی شیرازه ،غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) در مراسم میلاد حضرت زهرا(س) ضمن تبریک به مادران گفت:دو حدیث حضرت زهرا(س) دارند که باید به گوش سپرد این حضرت میفرمایند از دنیای شما محبت سه چیز به دل من است ۱_تلاوت قرآن مجید ۲_انفاق در راه خدا ۳_ نگاه به چهره رسول الله  همچنین حضرت فاطمه (س) بیان کردند همیشه در خدمت مادرت باش چرا که بهشت زیر پای مادر است.

وی افزود: ما آمدیم اینجا ابراز شادی کنیم برای جشن میلاد حضرت زهرا(س) که این بانوی بزرگوار افتخار ماست همچنین خوشحالیم که روز میلاد حضرت زهرا(س) روز مادر است. 

احمدی جابری در ادامه خطاب به دشمنان تصریح کرد:شما چه گلی  به سر زنان زدید که حالا مدافع حقوق بانوان شدید همچنین قابل ذکر است که غربی ها از زنان استفاده ابزاری می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص)در پایان گفت: ما به زنان به چشم یک ریحانه ،گل و بانوی بزرگوار نگاه می‌کنیم همچنین حضرت زهرا الگوی و اسوی همه زنان در عالم است.

همچنین محمد اسدی شهردار شیراز ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) گفت: شهرداری شیراز به صورت شبانه روزی درحال خدمت به شما مردم سومین حرم اهل بیت است.

وی در ادامه از یکی از پروژه های درحال ساخت شمال غرب یاد کرد و افزود: در دوماهه اخیر در شهرک گویم ساخت زیر گذر را شروع کردیم .

اسدی با بیان اینکه این پروژه ۲ کیلومتر است تصریح کرد:ساخت این پروژه به دلیل این است که در سال های آینده این منطقه با ترافیک رو به رو میشود در حال ساخت است.

شهردار در پایان گفت:روز دهه فجر کمتر از یک ماهه دیگر خط دوم مترو از میدان قهرمانان میانرود تا میدان امام حسین بهر برداری خواهد شد.

انتهای پیام/22442
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان