کد خبر: ۱۵۷۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۲۴ دی ۱۴۰۱

برد و باخت نمایندگان فارس در لیگ برتر هندبال بانوان کشور

تیم‌های شهید شاملی کازرون و شهید چمران لارستان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور یک بُرد و یک شکست کسب کردند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه،در هفته سوم مسابقات رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور که عصر جمعه ۲۳ دیماه برگزار شد، تیم شهید چمران میزبان شهرداری ماهان کرمان بود که یا این دیدار با نتیجه ۳۱ بر ۲۶ به سود تیم ماهان پایان یافت و سومین شکست پی در پی شهید چمران رقم خورد.

تیم شهید چمران لارستان هر چند سابقه زیادی در لیگ برتر دارد اما چند سالی بود که سرمایه‌گذار این تیم به دلیل مشکلات مالی عطای کار را به لقایش بخشید اما آنها امسال دوباره با استفاده از بازیکنان جوان و بومی کار را در لیگ برتر آغاز کردند.

نماینده لارستان در لیگ برتر با استفاده از چند بازیکن جوان و بومی این فرصت را دارد که در ادامه لیگ به نتایج بهتری دست یابد و به وضعیت خود در لیگ برتر سرو سامان دهد و از انتهای جدول جدا شود.

تیم شهید شاملی همچنان مدعی

اما تیم شهید شاملی کازرون دیگر نماینده فارس در لیگ برتر امسال با تمام قوا و با استفاده از چند بازیکن ملی پوش عزم خود را جزم را کرده تا در پایان لیگ بر سکوی قهرمانی بایستد.

این تیم در هفته سوم لیگ برتر، مهمان تیم غدیر ملایر بود، شاگردان خدیجه قانع سرمربی تیم شاملی مقابل حریف ملایری خود بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و در پایان هم با نتیجه ۲۷ بر ۱۷ و با اختلاف زیاد به پیروزی دست یافت و همچنان خود را به عنوان مدعی معرفی کرد.

در پایان هفته سوم این رقابت‌های تیم سنگ آهن بافق یزد با ۶ امتیاز صدر نشین است، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و شهید شاملی کازرون هم با چهار امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

همچنین تیم شهید چمران لارستان هم بدون امتیاز در رده هفتم جدول هشت تیمی قرار دارد.

لازم به ذکر است که تیم‌های شهید شاملی و شهید چمران از فارس، سنگ آهن بافق، فولاد هرمزگان، شیشه قزوین، غدیر ملایر، شهرداری ماهان کرمان و سپاهان اصفهان هشت تیم شرکت کننده در لیگ برتر هستند که به صورت رفت و برگشت با هم بازی خواهند کرد.

در پایان این فصل از رقابت‌ها تیم قهرمان به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۲۳ شرکت خواهد کرد و۲ تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسه یک می‌شوند.


انتهای پیام/
منبع: ایرنا
برچسب ها: شیراز ، فارس
نظرات بینندگان