کد خبر: ۱۵۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۲۹ دی ۱۴۰۱
فارس در هفته‌ای که گذشت:

از بی توجهی کوهنوردان به هشدارهای هواشناسی تا راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در مُهر

آنچه از این پس در قالب بسته خبری با عنوان« فارس‌در هفته‌ای‌که‌گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یه بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

آنچه از این پس در قالب این بسته خبری با عنوان« فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.

از شنبه تا پنج شنبه در فارس چه خبر بود؟

اولین خبر را از دیار لامرد شروع می کنیم،دعوت از داور لامردی جهت قضاوت در دو تورنمت تنیس روی میز 
 مهدی قنبری داور لامردی به دعوت از کمیته داوران فدراسیون تنیس روی میز ، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان پسر ایران که به میزبانی شهرستان اوز برگزار می شود را قضاوت می کند.

بانک ایده‌پردازی برای مناسبت‌ها در فارس ایجاد شد 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از راه‌اندازی بانک ایده پردازی برای برگزاری برنامه‌های مناسبتی به ویژه دهه فجر و برای برگزار کردن جشن‌ها خبر داد.

مدیر آبفا لارستان خبر داد:عملیات احداث مخزن بتنی ۵۰۰ مترمکعبی دهکویه به پایان رسید
سیدعبدالمهدی میرپور مدیر امور آبفا لارستان در این مورد اظهارکرد: عملیات اجرایی احداث مخزن ذخیره شهر دهکویه با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی به پایان رسید. این پروژه به‌زودی وارد مدار بهره‌برداری خواهد شدافزایش حجم ذخیره آب شرب، رفع کمبود آب، تامین فشار شبکه توزیع آب دهکویه و همچنین جلوگیری از هدررفت آب، از جمله مزایای ورود این مخزن به مدار بهره‌برداری خواهد بود.با ساخت این مخزن بتنی ۵۰۰ مترمکعبی، بهره‌وری و ایمنی تأمین آب آشامیدنی ۴۵۰۰ نفر از اهالی دهکویه ارتقا می‌یابد.

و اما یک خبر امید بخش

برق پایدار به سیمکان رسید
در جلسه‌ای با حضور محمدرضا رضایی نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم و چندین نفر از مدیران دستگاه‌های اجرایی، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران دهستان پشت پر بخش سیمکان جهرم، مسائل و مشکلات روستاهای منطقه بررسی شد. 

نزول رحمت الهی به کام دانش آموزان

بارش برف مدارس پنج شهرستان استان فارس را در روز چهارشنبه به تعطیلی کشاند و آموزش در این مدارس غیرحضوری شد.


محقق شدن تسهیلات بانک توسعه اسلامی در  پروژه فاضلاب شهری فسا

 فیروزی نماینده مردم فسا با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور دیدار و گفتگو کردنددر این نشست که با حضورحجت الله فیروزی نماینده مردم شریف شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی و مهندس جعفری مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد، مهمترین مسائل شهرستان فسا در حوزه آب همچون موضوع حق آبه شهرستان فسا از سد سلمان فارسی و آبرسانی از این سد جهت تامین آب شرب مورد بررسی قرار گرفت و نماینده مردم خواستار همکاری و پیگیری این موضوع به عنوان مهم ترین مطالبه مردم شهرستان شد.


بی‌توجهی سه گروه کوهنورد در فارس به هشدارهای هواشناسی دردسرساز شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: با وجود هشدارهای قبلی مبنی بر پرهیز از حضور در ارتفاعات، سه گروه کوهنورد در فیروزآباد، اقلید و دراک شیراز به این توصیه ها توجه نکردند که نیروهای امدادی با تلاش زیادی این افراد را که در میان برف و بارندگی مسیر را گم کرده بودند نجات دادند.


موفقیت آخرین عمل جراحی مجروح ۲ساله حرم شاهچراغ (ع) 

راستین اسلامی مجروح ۲ ساله حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) است که به گفته مادرش پس از ۸۳ روز بستری بودن در بیمارستان و انجام عمل موفقیت آمیز در ۲۰ دی‌ماه و طی دوران مراقبت، هم اینک از بیمارستان مرخص شده است.


راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی مُهر در دهه فجر 

جعفرزاده سخنگوی شورای شهر مهر از راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی مهر در دهه مبارک فجر خبر داد و افزود:با پیگیری‌های انجام گرفته زیرساخت‌ها و نصب تجهیزات لازم در مکان استیجاری در حال پایان است.


همایش ملی قران و عترت از منظر اسلام شناسان در فارس برگزار شد

دومین همایش ملی قران و عترت از منظر اسلام شناسان ایران وجهان با پیام آیت الله جوادی آملی برگزار شد.

حضور بیش از 750 داوطلب سپیدانی در ماراتن آزمون سراسری

امسال شاهد حضور چشمگیر بانوان (۴۷۷ نفر) با ۶٣.۴ درصد و مردان (۲۷۵ نفر) ٣۶.۶ درصد و مجموع ۷۵۲ داوطلب در کنکور سراسری شهرستان سپیدان خواهیم بود که رشته تجربی با ۳۵۶ داوطلب (۲۴۹ بانو و  ۱۰۷مرد) بیشترین داوطلب را به خود اختصاص داده است.



تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود...

انتهای پیام/224224






نظرات بینندگان