کد خبر: ۱۵۷۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۲ - ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
رئیس جهاد دانشگاهی فارس:

جهاددانشگاهی یک نهاد چند بعدی است

رئیس جهاد دانشگاهی فارس گفت:جهاددانشگاهی یک نهاد تک بعدی نیست بلکه چند بعدی است .
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه،امیرحسین استقلال‌ رئیس جهاددانشگاهی فارس در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت شهادت امام هادی(ع)گفت:جهاددانشگاهی یک نهاد تک بعدی نیست بلکه چند بعدی است .

وی‌ در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهایی از جمله رویش و مجموعه‌های عمیقی را دارد که یکی از  این رویش‌ها جهاد دانشگاهی بوده که در سال ۵۹ شروع به فعالیت کرده است افزود:جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف از جمله آموزشی، پژوهش، فرهنگی‌ درحال فعالیت است.

استقلال اظهار کرد: جهاد دانشگاهی هر جا نیازی ‌را  احساس کرده در حل مشکلات کمک کرده و خدمات ارزشمندی را همچون تامین تجهیزات و سامانه الکترونیک ارائه داده است.

رئیس جها دانشگاهی با بیان اینکه‌این نهاد دارای ٢ دانشگاه معتبر بوده و ٨ مؤسسه آموزش‌عالی و ٤٨ مرکز علمی کاربردی فعال در کشور است تصریح کرد: امروز این نهاد را با مراکزی نظیر رویان، تحقیقات سرطان، مرکز ذخایر ژنتیک و خبرگزاری‌های موفق در سطح جهان شناخته شده است‌.

همچینن این مقام مسئول افزود: جهاد دانشگاهی جزو شاخص‌ترین فعالیت هارا دارد از جمله مرکز افکارسنجی، سازمان دانشجویان، خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا، سازمان انتشارات و ... از بخش‌های مختلف جهاد دانشگاهی بوده است همچنین ۲ همایش ملی دانشجویی در بخش‌های هنر، قرآن و ادبیات برگزار میشود.

وی در ادامه با بیان اینکه ویژه برنامه هایی را این نهاد جهت دهه فجر  دارد اظهار کرد: ارائه خدمات رایگان مراقبتی سلامت و اعمال تخفیف ۲۲ درصدی ویژه دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، طی ایام دهه فجر و تولید پادکست، محتواهای دیجیتال Tفرهنگی و هنری با موضوع جهادتبیین صورت میگیرد همچنین در بخش دانشجویی نیز برگزاری نمایشگاه و مسابقات مجازی و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی را در پیش داریم.

همچنین استقلال اضافه کرد:یکی از اقداماتی که برای ایام‌الله دهه فجر امسال از سوی جهاد دانشگاهی فارس صورت میگیرد فعال کردن بخش "مادر و کودک" در مرکز مشاوره تخصصی بوده که این بخش امکان ارائه مشاوره توسط متخصصان به مردم را دارد.

انتهای پیام/۲۲۴۲۲۴ 
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان