کد خبر: ۱۵۷۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۴ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
وصیت نامه شهید سید رحیم کاظمی از شهدای جهرم؛

جای عزاداری برایم جشن بگیرید

می خواهم که به جای عزاداری برایم جشن بگیرید و دلم می خواهد که مرا تشییع نکنید زیرا از روی هزاران شهید که بی‌هیچ تشییع جانشان را در راه اسلام فدا کردند شرمنده ام.

به گزارش خبرنگار گروه قطعه شهدا پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، انسان یک بار بیشتر نمی میرد، و چه بهتر این مردن در راه الله باشد. 

همین طور که خداوند به ما جان و مال و زندگی داده است ما هم باید چیزی که داریم در راه او تقدیم کنیم . من که چیزی ندارم در راه خدا بدهم اما جان دارم و باید در راه او تقدیم کنم . 

البته من کوچکتر از آنم که بخواهم سخنی بالاتر سخن شما بگویم اما چند کلمه می‌خواهم درد‌دل نمایم.

 پس از سلام و تبریک به پدر و مادرم و برادرانم وخواهرانم و قوم و خویشانم ، از شما می خواهم که بعد از خبر مرگم اشک نریزید زیرا امام بزرگوار در مرگ فرزندش اشک نریخت چون می دانست رضای خدا در این امر می باشد.

مادر جان خوشحال باش از اینکه فرزندت را در راه اسلام می‌دهی دیگر در آن دنیا حضرت فاطمه زهرا (ع) از تو گله ای ندارد . اگر تو یک فرزندت در راه خدا داده ای اما آن حسن وحسین (ع) داده است . 

پدر و مادر جان و همچنین برادران و خواهرانم از شما می خواهم که به جای عزاداری برایم جشن بگیرید و دلم می خواهد که مرا تشییع نکنید زیرا از روی هزاران شهید که بی‌هیچ تشییع جانشان را در راه اسلام فدا کردند شرمنده ام.

مرا در آرامگاه شهید نظری به خاک بسپارید پدر جان بعد از اینکه نماز می خوانی ٢ رکعت برای من بخوان و ٤ ماه هم روزه دارم از شماها می‌خواهم که قضای آن بروند(بگیرند) من یک مهر نقره پیدا کرده ام ، ای پدر تو بفروش و به نیت صاحبش صدقه بده ،٣٠ تومان هم جدا صدقه بده از تمام اهل ده آمرزش و بخشش می خواهم مرا قلبا مخصوصا پدر و مادرم   حلالم کنید


انتهای پیام/224224     

                                    در ساعت ٤بعد از ظهر روز چهارشنبه ١٠/٦/ ٦١

نظرات بینندگان