کد خبر: ۱۵۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۴ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
فرمانده انتظامی فارس خبر داد:

رهایی گروگان در شیراز و شهادت یک مامور پلیس

فرمانده انتظامی فارس گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۲۳ گلدشت فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز خانم ۳۲ ساله از چنگال آدم ربا نجات یافت.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، سردار رهام بخش حبیبی رئیس پلیس فارس از رهایی یک گروگان در شیراز  خبر داد و گفت: ساعات پایانی شب یکشنبه ۹ بهمن ماه در پی اعلام  یک فقره آدم‌ربایی در اطراف باغ‌های محمودیه بلوار چمران شیراز بلافاصله مأموران انتظامی وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور میدانی و واکنش سریع مأموران در محل مشخص شد گروگان‌گیر مسلحT یک خانم ۳۲ ساله را  به قصد اخاذی و آدمربایی با یک دستگاه خودروی سواری ربوده و از محل متواری می‌شود.

 حبیبی اضافه کرد: ماموران به منظور حفظ جان گروگان با آدم ربا درگیر  و دستگیری عامل این اقدام شرارت آمیز را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: سرانجام با تلاش مستمر پلیس، فرد ربوده شده آزاد و عامل اصلی این گروگان‌گیری که با حضور مأموران  انتظامی عرصه را بر خود تنگ دیده بود در درگیری با ماموران از ناحیه پا مجروح و دستگیر و از وی یک قبضه کلت کمری به همراه ۲ تیغه خشاب ۱۵ تیری کشف گردید.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی پلیس فارس گروگان صحیح و سالم است، اما متاسفانه در این عملیات یکی از ماموران وظیفه شناس پلیس افتخاری انتظامی شیراز به نام «محمود هوشمندی» بر اثر اصابت گلوله فرد آدم ربا به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان