کد خبر: ۱۵۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۱

کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش بنیان‌ها با رهبر انقلاب دیدار کردند

جمع زیادی از کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش بنیان‌ها صبح امروز (دوشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، جمع زیادی از کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش بنیان‌ها صبح امروز (دوشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار تعدادی از کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش بنیان‌ها دیدگاه‌ها و نظرات خود را بیان کردند.

 رهبر انقلاب پس از پایان گزارش مدعوین دیدار کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش بنیان‌ها خطاب به مسئولان: این گلایه‌ها و توقعاتی که مطرح شد، همه‌اش درست است؛ برای حل آن کارگروه با مباشرت خود این افراد تشکیل دهید.

ایشان فرمودند: یک مطلب کوتاه میخواهم به مسئولین محترمی که اینجا نشسته‌اند، بخصوص معاون اوّل محترم، که اینجا هستند، بگویم. این مطالبی را که این دوستان گفتند،  با دقّت به خاطر بسپارید. اینها صرفاً گزارش نبود؛ گزارش بود، همراه گزارش، گلایه هم بود و این گلایه‌هایی که اینجا کردند، تقریباً همه‌اش، به نظر من درست است. همه‌ی آنچه که گفتند، به‌عنوان توقّعاتی که از دولت و از مسئولین و از شخص بنده دارند، توقّعات درستی است.

برای همه‌ی این چیزهایی که این دوستان گفتند، کارگروه تشکیل بدهید؛ در این کارگروه حتماً بایست از نیروهای مباشرِ کار استفاده بشود، حضور داشته باشند، همینهایی که اینجا صحبت کردند، این آقایان، و دیگرانی که هستند، نظرات آنها گرفته بشود و پیگیری بشود.

مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان