کد خبر: ۱۵۷۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۳ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
سرپرست تیم اعزامی استان فارس به چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج مطرح کرد:

حضور ۴ تیم از استان فارس در چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج

حسین راهنورد از حضور ۴ تیم از استان فارس در این رویداد خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، حسین راهنورد سرپرست تیم اعزامی استان فارس به چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در گفتگو با خبرنگار این رسانه، گفت: در بخش استانی این رویداد چهار تیم حائز رتبه شدند که تیم‌های اول هرگروه به مسابقات کشوری اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این مسابقات اکنون در محل سالن فخری‌زاده در تهران در حال برگزاری است، تصریح کرد: سطح مسابقات بسیار بالاست و استان فارس نیز وضعیت مطلوبی دارد و با انگیره فراوان پا به این دوره از مسابقات گذاشته است که امید داریم در این دوره از این رقابت‌ها خوش بدرخشیم و پرچم فارس را در چهارمین دوره رویداد سراسری تولید محتوا دیجیتال بسیج بالا ببریم.

راهنورد، ادامه داد: الحمدلله تیم‌های شرکت کننده در استان فارس از انگیزه‌های خوبی برخوردار هستند و پرتوان در این رویداد 72 ساعته حاضر شدند.

سرپرست تیم اعزامی استان فارس به چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با اشاره به اینکه، فارس در سه بخش پویا‌نمایی که شامل دوتیم ساخت انیمیشن و یک تیم دربخش نرم‌افزار موبایلی و یک تیم در بخش بازی‌های موبایلی است،  در سطح ملی حضور پیدا کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه فضای رقابتی بسیار خوبی است، اظهار کرد: جا دارد تشکر کنیم از مسئولان فضای مجازی در سطح استانی و ملی که با برگزاری چنین رویدادهایی باعث رویش شدند و شاید همچنان که چند سالی است که می‌گذرد تا قبل از این اتفاق کسی موفق به این فعالیت‌های مرتبط با فضای مجازی در مرحله عمل نشده بود، پس ضروری است در سطح استانی از دکتر محمد صحت رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس و در سطح ملی از دکتر معین رئیس سازمان فضای مجازی بسیج و همچنین اقای جعفری مسئول متنا کشور که این شرایط را فراهم کردند تشکر کنیم  و امیدواریم که دوستان در استان فارس حائز رتبه‌های برتر این دوره از مسابقات شوند.

گفتنی است این رویداد از تاریخ 9 بهمن آغاز شده و تا 12 بهمن ماه در تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان