کد خبر: ۱۵۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۸ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
وصیت شهيد کیانی:

شمشیر اسلام و گردن زدن ابرقدرت‌های شرق و غرب

شهيد «داریوش کیانی» در وصیت خود می‌نویسد: «بارالها ما را از آن بندگانی قرار بده که خالصی برای خودت برگزيدی و جزء محبت و دوستی تو همه چيز را ناچيز بدانند و...»
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، شهيد «داریوش کیانی» سال 1349 در روستای مشتكان شهرستان ممسنی در خانواده پاك و متدين ديده به جهان گشود. 7 ساله بود که راهی مدرسه شد. دوران ابتدايی و راهنمايی را با موفقيت به پايان رساند. احمد برای ادامه تحصیل راهی ممسنی شد و دوران دبیرستان را در مدرسه روحانی‌نیا پشت سرگذاشت. سال سوم دبيرستان بود كه سنگر جبهه را به سنگر مدرسه ترجيح داد و یکم آبان ماه 1363 جهت پاسداری از اسلام و ميهن اسلامی عازم جبهه نبرد شد. وی سرانجام دهم بهمن ماه 1363 در محل پاسگاه زيد به آرزوی ديرينه‌اش رسيد و شربت شهادت را نوشيد.

متن وصیت: ای کاش مسئوليت پاکان و صالحان را داشتیم

بارالها ما را از آن بندگانی قرار بده که خالصی برای خودت برگزيدی و جزء محبت و دوستی تو همه چيز را ناچيز بدانند و از خداوند بزرگ می‌طلبم که توفيق حاصل کند که همه خودش را بسازد و بشناسيد و از خداوند بزرگ می‌طلبم که احاطه بزرگوار را سايه‌اش روی سرمان مستدام بگرداند.

و از خداوند بزرگ می‌طلبم که پرچم اسلام از دور بر کره زمين برافراشته شود و روز به روز شمشير امت اسلامی تيزتر شود برای گردن زدن ابرقدرت‌های شرق و غرب.

ای ملت شهيد پرور نمی‌دانم با چه بيانی و با چه قلمی به شما توصيه کنم قدر اين خون شهيدان را بدانيد قدر زحمت امام عزيز را بدانيد و او را تنها نگذاريد و بدانيد که هميشه حق بر باطل پيروز است و باطل مانند کف روی آب زود گذر است و باز می‌گردم به اول سرنوشت خانواده‌ام.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان