کد خبر: ۱۵۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
فارس در هفته‌ای که گذشت؛

از آغاز طرح نهضت ملی مسکن در شهر فال تا بهره‌برداری از مرحله نخست خط دو مترو شیراز

آنچه از این پس در قالب بسته خبری با عنوان « فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یه بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

آنچه از این پس در قالب این بسته خبری با عنوان« فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.

از شنبه تا پنج شنبه در فارس چه خبر بود؟

شهر راز در صدر

قائم‌ مقام وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی:شیراز در صدر گردشگری ایران قرار دارد

 قائم‌ مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، شیراز را پایتخت معنوی ایران دانست و گفت:این کلانشهر در صدر گردشگری ایران قرار دارد

از ورزش چه خبر؟

افتتاح زمین‌ چمن در روستای آشنا شهرستان خنج

این زمین که در روستای "آشنا" در بخش محمله قرار دارد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون تومان ساخته شده است.اعتبار آن نیز با پیگیری‌های نماینده و مسئولان از وزارت ورزش و جوانان و مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت جذب شده است.

توقیف ۲۳ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق در لارستان

 در بازرسی از ۸ دستگاه اتوبوس، مقدار ۲۳ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع که با نصب باک‌های اضافه در این خودرو‌ها جاسازی شده بود کشف شد. ارزش سوخت‌های کشف شده بیش از ۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده است. 

کلنگ زنی ساخت دبیرستان دخترانه زنده‌یاد مهدی نوری شهردار فقید گله‌دار 

ابراهیم مظاهری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه گله‌دار اظهار کرد: کلنگ ساخت دبیرستان زنده یاد مهندس مهدی نوری شهردار فقید شهر گله دار با حضور اسماعیل محبی پور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس به زمین زده شد.

در آستانه چهل وچهارمین بهار انقلاب اسلامی  در شیراز رخ داد

بهره برداری از مرحله نخست خط دو مترو شیراز

مرحله نخست خط ۲ مترو با حضور وحیدی وزیر کشور، به بهره برداری رسید. این خط میدان قهرمانان میانرود را به ایستگاه آزادی متصل می‌کند.

آغاز طرح نهضت ملی مسکن در شهر فال

محسن مهرآفرین، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مهر اظهار داشت: در مراسمی با حضور اسماعیل محبی پور  معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، و حمزه محمدی فرماندار شهرستان مهر، و جمعی از مردم و مسئولین عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهر فال آغاز شد.

به مناسبت دهه مبارک فجر باز هم شاهد امید آفرینی هستیم

 چندین پروژه عمرانی در شهرستان کازرون افتتاح و به بهره برداری رسید

افتتاح پروژه‌ آبخیزداری بند سنگی ملاتی حوزه دشت‌برم-تنگ زرد در بخش مرکزی
افتتاح ۲ گلخانه در بخش مرکزی
افتتاح ۴ خانه محیط‌زیست در شهرستان
بهره‌برداری از طرح های راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان با مجموع اعتبار ۱۶۵ میلیارد ریال،افتتاح آموزشگاه خیرساز ۶ کلاسه حضرت ولی عصر (عج) روستای دریس
افتتاح ۳۰۰۰ مترمربع سنگ فرش روستای تنگ‌چوگان دره شوری بخش مرکزی

یه خبر نوید بخش از مردم باصفای،صفاشهر

کمک ۳۵۰میلیون ریالی خیر نیکوکار صفاشهری جهت تعمیر آمبولانس.                                 

 ‌یک خیرنیکوکار صفاشهری  جهت تعمیر آمبولانس این شهر ۳۵۰میلیون ریال اهدا کرد.   

به برکت انقلاب اسلامی باز هم شاهد امید آفرینی هستیم

افتتاح و کلنگ زنی ۱۲ طرح و پروژه عمرانی در سپیدان

 همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر ۱۴۰۱، با حضور رضایی معاون امور عمرانی استانداری فارس۱۲ طرح عمرانی در شهرستان سپیدان افتتاح یا کلنگ زنی شد.

کمک‌های اهدایی مجتمع فولاد غدیر نی ریز در مناطق زلزله زده شهرستان خوی

این مجتمع در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و حمایت از هموطنان آسیب دیده در زلزله شهرستان خوی، اقدام به تهیه و ارسال وسایل گرمایشی، بهداشتی، پوشاک

آزادراه شیراز-اصفهان با ۹۵ درصد پیشرفت بزودی به بهره‌برداری می‌رسد

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورا اسلامی به بیان آخرین وضعیت روند احداث و عملیات عمرانی آزادراه‌ها و خطوط ریلی استان فارس پرداخت و گفت: تمام تلاش ها معطوف به این است که آزادراه شیراز_اصفهان که ۹۵ درصد پیشرفت دارد بزودی به اتمام برسد.

ان شاء الله چراغ دلتون همیشه روشن باشه

روشن شدن مشعل گاز ۱۰ روستا در کامفیروز  

در ششمین روز از دهه‌ی فجر با حضور جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و محلی، مشعل گاز در ۱۰ روستا در بخش کامفیروز شمالی شهرستان مرودشت روشن شد و بدین ترتیب شهرستان مرودشت بعنوان نخستین شهرستان سبز به لحاظ استفاده از انرژی پاک در استان فارس انتخاب شد.

افتتاح سه مرکز درمان ناباروری در فارس

 همزمان با میلاد فرخنده مولی‌الموحدین حضرت علی(ع)، همزمان سه مرکز درمان ناباروری در شهرستان‌های ممسنی، داراب و آباده در استان فارس و همچنین مرکز مشاوره ناباروری در شیراز به بهره‌برداری رسید.

سخت‌ترین بیماری‌ها در استان فارس درمان‌پذیر شد

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در حال حاضر با پیشرفت زیرساخت‌های پزشکی و همچنین تلاش متخصصان این حوزه نه تنها نیاز کشور از پزشکان خارجی برطرف شده ‌بلکه سخت‌ترین بیماری‌ها در استان فارس درمان‌پذیر شده است.

تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود...


انتهای پیام/224224






نظرات بینندگان