کد خبر: ۱۵۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۸ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۱

بیانیه سپاه فجر استان فارس به مناسبت دهه مبارک فجر

سپاه فجر استان فارس به مناسبت دهه مبارک فجر بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، سپاه فجر استان فارس به مناسبت دهه مبارک فجر بیانیه‌ای صادر کرد.

درمتن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وقل جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا(اسراء «۱۸۱»)

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ و ظهور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برافکندن نظم قدیم مبتنی برسلطه و پی افکندن نظم جدید مبتنی برعدالت، آزاذی وکرامت انسانی  در هندسه قدرت جهانی بود که ایران را به یک "قدرت برتر" منطقه‌ای و بازیگر توانمند در عرصه معادلات بین‌المللی تبدیل و در ادامه با نفوذ منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای گفتمان خود، نویدبخش تمدن نوین اسلامی در عصر مدرن گردید.

بار دیگر بیست و دوم بهمن ماه فرا رسید و عطر و بوی شهدا در شهرها و روستاهای کشور به مشام می‌رسد و در ایامی که طراوت و رنگ و بوی اسقلال و آزادی برای مردم ایران دارد، یاد و خاطره شهیدان در ذهن‌ها زنده می‌شود.

«یوم‌الله ۲۲ بهمن» روز شکست "منطق قدرت" استکبار جهانی در برابر "قدرت منطق" ایران اسلامی است و حضور حماسی و انقلابی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نمایش اتحاد و اقتدار ملی و انسجام اسلامی و حفظ و تقویت وحدت میان مردم و مسئولان نظام و متضمن امنیت ایران اسلامی در برابر گزند حوادث روزگار خواهد بود.

امام راحل(ره) نور خدا را در قلوب مردم ایران زنده کرد و مردم با همبستگی و ایثار، جان‌های عزیزشان را برای احیای دین خدا و نفی سلطه و استبداد فدا کردند و دورانی خاص و بی‌نظیر در تاریخ رقم خورد و مردان و زنان این سرزمین با رهبری الهی امام خمینی(ره) به مبارزه با طاغوت زمان پرداختند و رژیمی که بیشترین منابع کشور را صرف هزینه‌های نظامی برای سرکوب مردم کرده و تمام توان خود را برای جلب رضایت ابرقدرت‌ها کرده بود را در هم کوبیدند و در کشوری که تمام ابزارها برای زدودن دین از شئون زندگی مردم به کار گرفته می‌شد، انقلابی با رهبری دینی به پیروزی رسید که امیدی برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان شد.

امروز انقلاب اسلامی  ایران با تکیه بر رهبری حکیمانه و الهی  و مردم توانمند و غیرتمند در مقابل تمام این بدخواهی‌ها و ستم‌ها ایستاده است و الگویی برای مسلمانان و آزادگان جهان در دیگر کشورها در مقاومت شده است. جبهه مقاومت امروز فراتر از مرزهای ایران اسلامی شکل گرفته است و در اقصی‌نقاط جهان شاهد برافراشته شدن پرچم مبارزه با ظلم هستیم و شاهدیم که جمهوری اسلامی ایران، کشور مستقل و مقتدر در ساحت‌های مختلف و منشأ تحولات عظیم در جهان است و معادلات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای بدون حساب کردن ایران معنایی ندارد و در هر حال، انقلاب ملت ایران به مسیر پرافتخار خود ادامه خواهد داد و مانع‌تراشی‌ها و سنگ‌اندازی‌های خارجی نخواهد توانست نهضت ملت ایران را متوقف کند.

تحریم‌های ظالمانه دشمنان، در کنار سختی‌های خود موجب رشد و شکوفایی‌های متعدد برای کشور شده است و دانشمندان کشور با تکیه بر شعار ما می‌توانیم امروز توانسته‌اند بسیاری از نیازها را بدون وابستگی به غرب و شرق تأمین کنند و عزت و سربلندی که ملت ایران به برکت انقلاب و رهبری دینی خود بدست آورده،  مهمترین دستاورد برای مردم بوده است.

ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله 22 بهمن ،سپاه فجر استان فارس از آحاد مردم ولایتمدار استان فارس دعوت می نماید، در آیین های ویژه نورافشانی و گلبانگ توحیدی الله اکبر در شب پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن حضور همیشگی و پرشکوه خود را به رخ جهانیان  بکشند.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان