کد خبر: ۱۵۸۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۸ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس:

معلمان دارالقرآن‌های آموزش و پرورش فارس مشمول بیمه اجتماعی می‌شوند

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس از بیمه معلمان دارالقرآن‌های آموزش و پرورش در این استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس از بیمه معلمان قرآن دارالقرآن‌های آموزش و پرورش در این استان خبر داد و گفت: با تعامل و رایزنی با آموزش و پرورش این مهم در استان انجام شد.

اسلامی  با بیان اینکه این بیمه همان بیمه اجتماعی فعالان قرآنی است که از سوی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت انجام می‌شود، افزود: پیش از این نیز چنین کاری را برای معلمان دارالقرآن‌های بسیج در سطح استان انجام دادیم.

مدری عامل موسسات و تشکل‌های قران وعترت فارس با یادآوری اینکه تاکنون استقبال خوبی از بیمه اجتماعی فعالان قرآنی با توجه به جمعیت هدف در استان فارس انجام شده است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۸۰۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که همچنان نیز ادامه دارد.

عضو اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت همچنین از راه‌اندازی دفتر بیمه فعالان قرآنی در برخی از استان‌ها از جمله فارس خبر داد و گفت: فارس در این قضیه پیشرو بوده است. برای این منظور سامانه‌ای برای ثبت‌نام فعالان قرآنی در استان‌ها در نظر گرفته شده که البته هنوز در استان فارس شروع به کار نکرده است و طی روزهای آتی این سامانه آغاز به‌کار و آدرس آن را متعاقباً اعلام خواهیم کرد.

اسلامی در پایان تأکید کرد: تلاش حداکثری ما این است که بتوانیم تعداد بیشتری از فعالان قرآنی را مشمول بیمه اجتماعی کنیم تا بتوانیم خدمات و تسهیلاتی را به آنان ارائه دهیم.

انتهای پیام/
منبع: ایکنا
نظرات بینندگان