کد خبر: ۱۵۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس :

اهمیت به ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است با اهمیت دادن به ورزش می‌توان به مقابله با آسیب‌های اجتماعی رفت.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، علیرضا پاک فطرت، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورا اسلامی در آیین افتتاحیه مسابقات راگبی استان فارس اظهار کرد: وظیفه همه است که در جهت تقویت روحیه شادی و نشاط بکوشیم و قدر مربیان پرتلاش و زحمتکش خود را بدانیم.

وی با تبریک مناسبت‌های مهم بهمن ماه گفت: خوشحالم از این ‌که در جمع نوجوانان و جوانانی مثل شماها هستم ، در طول دوران دفاع مقدس کسانی به جبهه‌های جنگ رفتند و از آب و خاک کشور ایران دفاع کردند، نوجوانان و جوانانی مثل شما بودند، شماها مردان آینده و سازندگان کشور عزیز ایران خواهید بود تا ان‌شاءالله کشور ایران را بسازید و به عنوان یک کشور بزرگ اسلامی و یک کشور قوی به آیندگان تحویل دهید.مجموعه مربیان و کسانی که برای شما در عرصه ورزش زحمت می‌کشند مثل جناب مستوری تلاش دارند تا جایگاه ورزش شیراز و استان فارس را به جایی که حق آن است برسانند.

ورزش فارس باید به جایگاه واقعی و اصلی آن برسد

 پاک فطرت افزود: بنده به عنوان نماینده شما در مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کنم تا ورزش استان فارس را در جایگاه اصلی خودش برسانیم تا بتوانید این مشکلاتی که در جامعه شهری وجود دارد را کاهش بدهید. متاسفانه امروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه ما به‌ویژه در جامعه شهری فراوان شده و می‌بایست توسط شما عزیزان و نوجوانان و جوانان با تلاش ورزشی و فرهنگی این آسیب‌ها کاهش یابد. هر میززان هزینه کرد در ورزش چندین برابرش باعث کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی می‌گردد.

 شهردار اسبق شیراز و نماینده فعلی مردم در مجلس بیان کرد: متاسفانه استکبار جهانی سعی دارد تا به طرق مختلف با توزیع مواد مخدر و به هر طریقی که بتواند به جوانان ضربه بزند تبلیغات لازم می‌کند اما خود شما تلاش می کنید تا با تلاش مربیانتان حجم این آسیب‌ها را کم کرده و تلاش‌های دشمن برای از بین بردن توان و انرژی فرزندانمان را خنثی کنیم ، امیدورام در کارتان و در ورزش های‌تان همیشه موفق باشید و پیوسته شاد و پر انرژی باشید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات  مجلس خاطر نشان کرد: نکته پایانی این ‌که بیشتر قهرمانان ورزشی و مدال‌آوران ما در زمینه‌های مختلف حتی شهدا، جانبازان ، ایثارگران و رزمندگان دوران جنگ و بعد از آن‌هم از همین محلات پایین شهر و محروم جامعه بوده و هستند.ان‌شاءالله تلاش می‌کنم تا در مجلس یا جاهای دیگر کمک و بودجه‌ای برای توسعه ورزش شیراز و استان فارس تامین شود.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان