کد خبر: ۱۵۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۱

کتاب صوتی «یک ون شبهه» رونمایی شد

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) از رونمایی کتاب صوتی «یک ون شبهه» در شیراز خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، مجید علی‌پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز با بیان اینکه امروزه ضرورت جامعه، بنا به تأکیدات رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین است، گفت: جهاد تبیین برگرفته از اعتقادات دینی و شیعی ما است و می‌بایست در این راه با درکی عمیق و اقدامی مؤثری قدم برداریم. 

وی افزود: جهاد یک واژه مقدس است و در قرآن کریم به آن اشاره‌ شده و اجر و ثواب مجاهدین در راه خدا را خودِ خداوند متعال تعیین کرده است. 

علی‌پور با بیان اینکه جهاد عرصه‌های مختلفی دارد، تصریح کرد: قطعا دست گرفتن سلاح نظامی و مبارزه با دشمن، تنها جهاد نیست و هر عرصه‌ای که نیاز به کارزار سخت و مقاومت تا به پیروزی داشته باشد، اتلاق جهاد معنا پیدا می‌کند. 

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز سعی و تلاش در راستای پیروزی در جهاد را مهم دانست و اظهار کرد: یکی از جهاد‌ها، جهاد تبیین است و راهبرد حضرت علی(ع) در صدر اسلام با وجود فتنه‌ها و شبهات موجود در آن زمان، پاسخگویی به آن شبهه‌ها با پشتوانه منطق صحیح اسلام، حقانیت اسلام و مکتب تشیع بوده است. 

وی با بیان اینکه امروزه نظام جمهوری اسلامی بر جهاد تبیین تاکید دارد، افزود: بنا به بیانات رهبر معظم انقلاب اگر دشمن شبهه‌افکنی می‌کند، ما هم آماده به پاسخگویی به شبهه‌ها با منطق جمهوری اسلامی، منطق اسلام و ادبیات نظام و انقلابمان هستیم. 

 علی‌پور گفت: در راستای جهاد تبیین و پاسخگویی به شبهات، کتابی توسط سیدمحمد حسین راجی و به تائید اندیشکده راهبردی سعداء با نام «یک ون شبهه» در راستای پاسخگویی به سوالات رایج جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان تهیه شده است. 

وی با اشاره به برخی بخش‌های موضوعی این کتاب، تشریح کرد: کتاب یک ون شبهه به سوالاتی در حوزه‌های زنان، آزادی، کارآمدی نظام و حکومت اسلامی که توسط دشمن به راه‌های مختلف شایعه پراکنی کرده است، اشاره دارد. 

وی به نگاه مستند و علمی این کتاب در پاسخگویی به شبهه‌ها و گره‌های ذهنی موجود در جامعه تاکید کرد و افزود: استفاده از ابزارها، ابتکارها و خلاقیت‌ها در جهاد تبیین و هدایت صحیح جامعه ضروری است. 

فرمانده سپاه بقیه الله (عج)گفت: کتاب «یک ون شبهه» توسط بسیجیان از حوزه مقاومت بسیج این ناحیه برای استفاده خانواده‌ها تهیه شده است.

وی در آخر ضمن تقدیر و تشکر از تهیه کنندگان و اصحاب رسانه، انتشار گسترده این فایل صوتی را برای استفاده و بهره‌گیری اقشار مردم خواستار شد.

انتهای پیام/۲۲۴۲۲۴
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان