کد خبر: ۱۵۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس:

رویدادهای ورزشی ، فرهنگی و هنری در فارس با حداکثر ظرفیت برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس،گفت: تمامی رویدادهای ورزشی ، فرهنگی ، علمی و هنری در سطح استان با حداکثر ظرفیت برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در حاشیه همایش فرمانداران سراسر استان فارس گفت: تمامی رویدادهای ورزشی ، فرهنگی ، علمی و هنری در سطح این استان با حداکثر ظرفیت مقدور در سالن‌ها و اماکن مربوطه با دعوت از چهره‌های ورزشی ، هنری و علمی برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس ادامه داد: جشن‌های پایانی ماه رجب ،اعیاد شعبانیه و عید نوروز امسال به‌صورت گسترده در سطح این استان به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

محبی پور در ادامه عنوان کرد: همایش فرمانداران ماهانه براساس موضوعات مختلف برگزار می‌شود که موضوع محوری جلسه کنونی ایجاد زیرساخت‌های مسکن و راه در سطح استان فارس بود.

تولید مسکن

محبی‌پور ادامه داد: جهش تولید مسکن در قالب مسکن ملی از سال ۱۴۰۱ در سطح کشور آغاز شده است و این مساله در سطح استان برای خانواده ایثارگران ، مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد فارس مورد بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس تاکید کرد: تلاش است که با برنامه‌ریزی جامع در حوزه مسکن ملی حقوق مردم و نیاز استان در این زمینه تامین شود.

عمران و توسعه روستایی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در ادامه به موضوع آسفالت راه‌های روستایی فارس نیز اشاره کرد و گفت: براساس ابلاغ وزارت راه و شهرسازی تمامی راه‌های روستاهای بالای ۵۰ خانوار باید با مشارکت ۵۰ درصدی مردم و دولت آسفالت شود.

محبی پور عنوان کرد: با کمک شهرداری‌ها و استفاده از ظرفیت کارخانجات و معادن و خیرین این طرح به سرانجام خواهد رسید.

آرد و نان

محبی‌پور در ادامه به موضوع آرد و نان اشاره کرد و گفت: سیاست تشویقی کمی و کیفی دولت برای نانوایی‌ها در نظر گرفته که نانواهایی که بتوانند خدمات شایسته‌تری را به مردم ارایه کنند امکان بهرمندی بیشتر از یارانه دولتی برای آن‌ها فراهم خواهد شد.


انتهای پیام/
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان